11 september og Dianas død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Honningblomst

der er bare nogle begivenheder hvor man kan huske hvor man var da man hørte om det...

Da Diana døde var Jeppe spæd, to måneder gammel og det var SÅ varmt...jeg husker tydeligt da min daværende kæreste fortalte at hun var død og så på så tragisk vis...
11 sep. da boede jeg i lejlighed med Jeppe og endte med at sidde og se tv hele dagen..vejret var godt og verden ikke det samme mere..

Hvor var I..kan I huske det..??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

A.

jeg var jo ikke så gammel den gang men kan tydelig huske hvor meget det har påvirket mig  den gang da jeg synes at hun var en utrolig go´menneske..

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Jeg var hos en veninde da Diana døde, mine forældre ringede til mig og bad mig komme hjem...

11. September var jeg på pigeskole...

Anmeld

26. juni 2009

lonemus

Eva skriver:

der er bare nogle begivenheder hvor man kan huske hvor man var da man hørte om det...

Da Diana døde var Jeppe spæd, to måneder gammel og det var SÅ varmt...jeg husker tydeligt da min daværende kæreste fortalte at hun var død og så på så tragisk vis...
11 sep. da boede jeg i lejlighed med Jeppe og endte med at sidde og se tv hele dagen..vejret var godt og verden ikke det samme mere..

Hvor var I..kan I huske det..??

Knus Eva..

Ja, da Diana døde sad jeg på mit værelse - boede stadig hjemme på det tidspunkt - sammen med min daværende kæreste, hvor min mor kom ind og fortalte det.

Den 11. september var jeg på arbejde, hvor jeg hørte lidt om et fly der var fløjet ind i World Trade Center....mere hørte jeg ikke. Da jeg kom hjem i min lejlighed sad jeg ved computeren og skrev opgave, da min kæreste - nu mand, kom hjem fra job og spurgte om jeg havde hørt det....jeg lagde egentlig ikke så meget i det, for jeg havde ikke hørt det var et terror angreb, jeg troede det blot var et uheld.
Vi tændte på tv'et og så alle de skrækkelige billeder.......vi så tv resten af aftenen.

Skrækkeligt.....

Anmeld

26. juni 2009

MetteT

Jeg kan ikke huske hvor jeg var og hva jeg lavede da Diana døde..
Men den 11. September, der sad jeg med en veninde i min nye "lejlighed" (et kælder værelse, var lige flyttet hjemmefra) og vi var ved at indstille kanaler på fjernsynet og vi ku altså ikke forstå hvorfor, den samme kanal kom frem hele tiden.. Indtil en veninde skrev at vi sku kigge på TV2 og så ku vi godt se hva der skete og at de bare sendte det samme på alle de forskellige kanaler..

Anmeld

26. juni 2009

MetteT

hov... Dobbelt postet..

Anmeld

26. juni 2009

Kaufie

Dianas død fik jeg nys om vi en eller anden engelsk musikkanal på tv - så sad min daværende kæreste og jeg ellers og så bbc resten af dagen.

11. september boede jeg i kollektiv - hvor de daglige skod-eftermiddags-serier pludselig blev aflyst. Jeg sad selv på kummen da en af mine veninder råbte at jeg skulle komme ud og se tv.

Jeg arbejdede som rengøringsass på en lokal avis, og da jeg kom der omkring kl 18, var der meget stille, hvilket var meget usædvanligt.

Det mest bevægende var, at en af mine undervisere på uni var fra New York, og hun var meget bevæget dagen efter - men fuldførte undervisningen (selvom ingen af os havde fået læst på dagens emne)

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

Jeg ved ikke hvor jeg lige var da Diana døde men jeg kan huske jeg fulgte det meget i fjernsynet og synes det var helt forfærdeligt.  

D. 11 sep var jeg på arbejde og sag inde i personale stuen med min kollega og trøstet hende for hendes familie boet klos op af så hun vidste ikke noget om de var der eller ikk og man kunne jo ikke komme i gennem til telefonerne der ovre så hun var jo helt ude af den så der sad vi ude og så de i fjernsynet hele dagen, der var HELDIGVIS ikke sket hendes familie noget.

Anmeld

26. juni 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Da Diana døde var jeg hjemme hos en veninde og sove. Vi havde festet hele natten og da vi vågnede hørte vi det.

11 september var jeg på arbejde da vi hørte det i radion

Anmeld

26. juni 2009

Henriette72

Jeg sad og så tv (BBC news tror jeg det var) da de annoncerede at Diana var død

11. sep. var jeg på arbejde. Jeg havde en kollega der ringede til mig og fortalte det. Han var taget tidligere hjem fra arbejde. Vi sad sammen (dem der var tilbage) og hørte det i radioen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.