Mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

gædde/gitte

AnnaKJ skriver:

Ja - jeg ved godt at vi skal være søde ved vores mænd, og ikke svind dem, men for pokker hvor kan de altså stramme den nogen gange!

Vi sad og snakkede uddannelse og fremtidig job.
Og jeg skal så bare indrette mig totalt efter hans arbejdstider. En normal dag hedder fra 7-15.15, men det bliver som regel altid til 6-16.30/17.00.
Jeg siger så, at jeg mener vi begge må gå på kompromis.
Men det mener han ikke og siger bare at hans arbejde afhænger af at han er fleksibel og ja det gør det da, men det behøver vel ikke betyde at han skal arbejde 11 timer hver dag?!
Tro mig, jeg er da glad for at min mand tjener gode penge så længe jeg er på su, men han kan ikke forvente at jeg kan finde en uddannelse og et job, hvor jeg først skal møde 7.30/8.00 - senest 15.30?
Jeg kan ikke aflevere Lærke før kl. 7.00 og skal hentes senest kl 16.00 og Carolina senest 16.30.

Hvilke uddannelser/jobs er det indenfor disse tider?

ha ha ha åååååååååååhhhhhhhhhhhhh mænd.

Min har de samme holdninger

men den tid den sorg..... men du fik mig lige til at tænke på forleden dag

Jeg arbejder fra 9.30-18.00 (i højsæson 9.30-19.30 7 dage om ugen)
Og han har aldrig kunne forstå jeg kunne være total smadret kl 16.00..... indtil han selv en dag skulle møde kl 10 og kom hjem kl 18.00.....han var helt ødelagt. Nu fatter han hvad jeg mener når jeg siger

"kroppen er ikke lavet til job efter kl 16.00"

I urtiden stod man jo op når det blev lyst, jagede og slappede af resten af dagen...... og er man udpræget A-menneske, så står man jo op kl 6.00 selv om man møder kl 9.30

i teorien arbejder jeg jo:

6.00 -9.00 oprydning, tøjvask osv. her hjemme
kører på job
9.30-18.00 på job - sidder aldrig ned.
18.30-19.00 madlavning og oprydning herefter.

Så vi kvinder arbejer jo hurtigt 12 timer om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.