Mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
20 svar
22 synes godt om
4. april 2013

AnnaK89

Ja - jeg ved godt at vi skal være søde ved vores mænd, og ikke svind dem, men for pokker hvor kan de altså stramme den nogen gange!

Vi sad og snakkede uddannelse og fremtidig job.
Og jeg skal så bare indrette mig totalt efter hans arbejdstider. En normal dag hedder fra 7-15.15, men det bliver som regel altid til 6-16.30/17.00.
Jeg siger så, at jeg mener vi begge må gå på kompromis.
Men det mener han ikke og siger bare at hans arbejde afhænger af at han er fleksibel og ja det gør det da, men det behøver vel ikke betyde at han skal arbejde 11 timer hver dag?!
Tro mig, jeg er da glad for at min mand tjener gode penge så længe jeg er på su, men han kan ikke forvente at jeg kan finde en uddannelse og et job, hvor jeg først skal møde 7.30/8.00 - senest 15.30?
Jeg kan ikke aflevere Lærke før kl. 7.00 og skal hentes senest kl 16.00 og Carolina senest 16.30.

Hvilke uddannelser/jobs er det indenfor disse tider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

esioul

AnnaKJ skriver:

Ja - jeg ved godt at vi skal være søde ved vores mænd, og ikke svind dem, men for pokker hvor kan de altså stramme den nogen gange!

Vi sad og snakkede uddannelse og fremtidig job.
Og jeg skal så bare indrette mig totalt efter hans arbejdstider. En normal dag hedder fra 7-15.15, men det bliver som regel altid til 6-16.30/17.00.
Jeg siger så, at jeg mener vi begge må gå på kompromis.
Men det mener han ikke og siger bare at hans arbejde afhænger af at han er fleksibel og ja det gør det da, men det behøver vel ikke betyde at han skal arbejde 11 timer hver dag?!
Tro mig, jeg er da glad for at min mand tjener gode penge så længe jeg er på su, men han kan ikke forvente at jeg kan finde en uddannelse og et job, hvor jeg først skal møde 7.30/8.00 - senest 15.30?
Jeg kan ikke aflevere Lærke før kl. 7.00 og skal hentes senest kl 16.00 og Carolina senest 16.30.

Hvilke uddannelser/jobs er det indenfor disse tider?

Først og fremmest synes jeg du skal finde en uddannelse der interesserer dig. Det er trods alt mange år du skal være på arb markedet.

Jeg synes hans udtale er lidt stram. Der skal da også være plads til DU laver noget DU kan lide. Ellers bliver livet for surt, og han får en sur og tvær kone  

Anmeld

4. april 2013

AnnaK89

esioul skriver:

Først og fremmest synes jeg du skal finde en uddannelse der interesserer dig. Det er trods alt mange år du skal være på arb markedet.

Jeg synes hans udtale er lidt stram. Der skal da også være plads til DU laver noget DU kan lide. Ellers bliver livet for surt, og han får en sur og tvær kone  

Præcis - men han bøjer sig bare ikke!
Han vil have det som han vil have!
Og så er han løvrigt sådan en der helst ikke vil have at kvinden tjener mere end ham
Måske også derfor han lægger det sådan ud?

Anmeld

4. april 2013

Silas&Mille

Selvfølgelig må man give lidt begge to, det skal jo hænge sammen det hele.

Må så ærligt indrømme at jeg tror ikke jeg kunne leve sammen med en mand med så mandschauvinistiske holder

Håber da du kan få ham på lidt andre tanker.

Du kan vælge en kontor uddannelse, der ligger arbejdstiderne fra 8-16, og mange virksomheder har flex-tid så man kan passe det lidt ind efter aflevering og hentning af børn.

Anmeld

4. april 2013

AnnaK89

Silas&Mille skriver:

Selvfølgelig må man give lidt begge to, det skal jo hænge sammen det hele.

Må så ærligt indrømme at jeg tror ikke jeg kunne leve sammen med en mand med så mandschauvinistiske holder

Håber da du kan få ham på lidt andre tanker.

Du kan vælge en kontor uddannelse, der ligger arbejdstiderne fra 8-16, og mange virksomheder har flex-tid så man kan passe det lidt ind efter aflevering og hentning af børn.

Men en kontoruddannelsen kræver vel en elevplads? Og de hænger ikke ligefrem på træerne

Det er heldigvis det eneste han er mandschauvenistisk omkring Han er udover det meget hjælpsom og kærlig

Anmeld

4. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha hvis det var min kæreste der havde sagt sådan, i fulde alvor, tror jeg da nok lige jeg var blevet pænt tvær!

Nu skriver vi jo altså år 2013, hvilket i de fleste familier betyder at begge forældre arbejder! Og der er man bare nød til at hjælpe hinanden i forhold til børn- arbejde osv. 

Syntes self at i er nød til at få en god snak omkrig forventninger osv i forhold til familieliv og arbejde. Vh stine

Anmeld

4. april 2013

AnnaK89

StineW79 skriver:

Uha hvis det var min kæreste der havde sagt sådan, i fulde alvor, tror jeg da nok lige jeg var blevet pænt tvær!

Nu skriver vi jo altså år 2013, hvilket i de fleste familier betyder at begge forældre arbejder! Og der er man bare nød til at hjælpe hinanden i forhold til børn- arbejde osv. 

Syntes self at i er nød til at få en god snak omkrig forventninger osv i forhold til familieliv og arbejde. Vh stine

Du har helt ret!
Og er skudt fuldstændig ved siden af mig selv efter den udtalelse.
Jeg skal både stå for at bringe og hente børn hver dag, fordi han SKAL arbejde 11 timer om dagen.
Ved bare virkelig ikke hvad jeg skal finde på af uddannelse?
Han bøjer sig bare ikke!

Anmeld

4. april 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Du har helt ret!
Og er skudt fuldstændig ved siden af mig selv efter den udtalelse.
Jeg skal både stå for at bringe og hente børn hver dag, fordi han SKAL arbejde 11 timer om dagen.
Ved bare virkelig ikke hvad jeg skal finde på af uddannelse?
Han bøjer sig bare ikke!

Så må du jo sige til ham at så må han finde løsningen på jeres problem så det hele flasker sig. Hvis han laver reglerne må han jo også finde svarene  Så sæt ham igang med at tjekke uddannelser, arbejdstider og løn så han kan få hans vilje 

Anmeld

4. april 2013

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Så må du jo sige til ham at så må han finde løsningen på jeres problem så det hele flasker sig. Hvis han laver reglerne må han jo også finde svarene  Så sæt ham igang med at tjekke uddannelser, arbejdstider og løn så han kan få hans vilje 

Ja det burde give ham sved på panden

Anmeld

4. april 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Ja det burde give ham sved på panden

Hehe det ville jeg have gjort.

Kan huske engang min kæreste sagde at uddannelse var SÅ nemt og jeg da derfor sagtens kunne overskue det hele hjemme, jeg satte ham så en dag til at gøre halvdelen af hvad jeg plejede og han fik skam sved på panden  Sjovt nok sendte hans job ham så en uge på skolebænken og der fik han et tungt og træt hoved og kom hjem og sagde undskyld haha 

De skal bare selv have lov at mærke hvordan det egentligt er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.