Jubel trål :-) Opdate trivsel i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Kunne bære dejligt for jer, men med din indsats, som du hør lige nu, er jeg sikker på det nok skal blive super

Er sikker på med et godt samarbejde med børnehaven skal det nok gå. De er meget Obs på starten skal være god. De virker dygtige og langt mere pædagogiske end de andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

bøllen

nielsen80 skriver:

Hvor er det godt at læse! håber den positive udvikling forsætter, og din dreng kommer til at elske sin børnehave.

Håber jeg også, idag har jeg ihvertilfald troen på det  Dage som idag håber jeg der kommer flere af.

tror på i samarbejde med pædagogerne kan vi knække koden så han kommer til at trives. 

Anmeld

4. april 2013

Carina:-)

Dejligt!

Og giv det tid-han skal lige have fundet tilliden og roen igen ,så skal han nok blive glad.

Med det du beskrev ,er der ingen tvivl om at du har læst din lille dreng,og reageret 

Og det kommer der aldrig noget skidt ud af 

Anmeld

5. april 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Dejligt!

Og giv det tid-han skal lige have fundet tilliden og roen igen ,så skal han nok blive glad.

Med det du beskrev ,er der ingen tvivl om at du har læst din lille dreng,og reageret 

Og det kommer der aldrig noget skidt ud af 

Havde ikke set dit svar

har idag haft besøg af en fys, og vi har snakket om hvad vi kan gøre for at det bliver godt. Er blevet enig med mig selv ( og fys ) om, at vi starter fra 0 igen. Ny indkøring med korte dage, og så rolig optrapning i tid . Nu skal vi samle på gode oplevelser derover. Fys mener han har været stresset i den anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.