Jubel trål :-) Opdate trivsel i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det har også stået på så længe. Jeg synes virkelig det lyder dom en skøn børnehave

Meget , og det er helt sikkert ikke slut. Men bare det gode dage kommer  

jeg er LANGT mere positiv over de voksne i denne . De er bare søde, smilende og virker oprigtig interesseret. Plus de laver mere med børnene. Har fået mere med hjem på de 1,5 uge der end de 4 mdr i den anden. Så mange små projekter med ungerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

2721

bøllen skriver:

Meget , og det er helt sikkert ikke slut. Men bare det gode dage kommer  

jeg er LANGT mere positiv over de voksne i denne . De er bare søde, smilende og virker oprigtig interesseret. Plus de laver mere med børnene. Har fået mere med hjem på de 1,5 uge der end de 4 mdr i den anden. Så mange små projekter med ungerne 

Nej, det tager jo tid for ham at falde til og lære at rumme alt de nye, men fremgang er fremgang

Det har også været mit indtryk når du hR fortalt om dem

Ej hvor skønt
Lyder som et meget varmer sted end det andet og hvor må det være dejligt at få små kreative projekter med hjem

Anmeld

4. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Nej, det tager jo tid for ham at falde til og lære at rumme alt de nye, men fremgang er fremgang

Det har også været mit indtryk når du hR fortalt om dem

Ej hvor skønt
Lyder som et meget varmer sted end det andet og hvor må det være dejligt at få små kreative projekter med hjem

Lige præsic ... Lige nu tæller alt .

det tar sikkert lang tid med mange op & ned turer men det SKAL gå. Starten er ihvertilfald et sted der er rummelig og åben for dialog.

Anmeld

4. april 2013

2721

bøllen skriver:

Lige præsic ... Lige nu tæller alt .

det tar sikkert lang tid med mange op & ned turer men det SKAL gå. Starten er ihvertilfald et sted der er rummelig og åben for dialog.

Hold fast i det

Det er så dejligt i tog beslutningen og flyttede ham, er sikker på at I i fællesskab nok skal få Silas tryg igennnem det her

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Hvor dejligt

Anmeld

4. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Hold fast i det

Det er så dejligt i tog beslutningen og flyttede ham, er sikker på at I i fællesskab nok skal få Silas tryg igennnem det her

Prøver  Kan idag fordi det var en god aflevering.( frygter hver aften dagen imorgen ) 

det tror jeg også, jeg er positiv omkring det. Har troen på det er det rigtige. Bare svært på dage som igår . Men hjælper med dage som idag. 

men ingen tvivl om på sigt er det den rigtige løsning

Anmeld

4. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Hvor dejligt

Ja det var helt igennem fantastisk  Håber på mange flere af dem 

Anmeld

4. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Kunne bære dejligt for jer, men med din indsats, som du hør lige nu, er jeg sikker på det nok skal blive super

Anmeld

4. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Kunne bære dejligt for jer, men med din indsats, som du hør lige nu, er jeg sikker på det nok skal blive super

Anmeld

4. april 2013

nielsen80

Hvor er det godt at læse! håber den positive udvikling forsætter, og din dreng kommer til at elske sin børnehave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.