Lavede igår denne tråd
https://www.baby.dk/debat/213127pi1/boern-36-aar/trivsel-i-boernehave.aspx
Og tidligere denne
https://www.baby.dk/debat/210672pi1/boern-36-aar/prisen-for-den-daarligste-mor.aspx
Så vil da lige komme med en GLÆDELIGT opdatering fra dagens aflevering 

På vej ud af døren mens vi tar overtøj på, snakker vi om at idag når vi skal ind i børnehaven, vil jeg ikke have han begynder at skrige. Vi snakker om at han skal over og lege, og hygge med de andre drenge. Og siger igen , at jeg ikke vil have han skriger når vi kommer over i børnehaven.
Vi kører afsted, ham på løbecykel , jeg på gåben. Vi hygge sludrer hele vejen derover. Da vi kommer ned af den sidste vej til børnehaven, spørg han hvad jeg skal - siger at nu skal vi aflevere ham i børnehave, bagefter skal jeg ind og handle og så kommer jeg og henter ham igen. Imens skal han hygge sig i børnehaven med de andre børn. Han siger , at jeg så skal hente ham, og jeg forsikrer ham om - at så snart jeg har handlet kommer jeg og henter ham
og at vi har en aftale, at han ikke skal skrige når vi kommer i børnehaven, at han skal hygge sig med de andre mens jeg handler og så henter jeg ham igen.
Vi kommer hen til børnehaven, siger han kan køre hen og sætte cyklen. Og komme og sætte Sallie ( vores hund ) i krogen. Hvilket han gør glad 
Vi kommer ind , en fra vores mødregruppe ( dreng ) er på vej på legeplads. Silas siger, jeg vil også gerne ud. Pædagogen står ved siden af, og siger hurtig. Det tror jeg gerne du må, jeg høre lige S... ( voksen på hans stue ) og det var ok. Så ud smuttede han.
Snakkede kort med pædagogen på stuen om morgnen. På vej ud møder jeg hende der tog imod ham igår, snakker lidt om han selv havde snakket om det igår. Hvilket han ikke har, men men han reagere da han sov, græd og snakkede i søvnen. Kunne ikke trøste ham.
Så selv om der er dårlige dage, har vi TROEN på at det var den bedste beslutning og flytte ham. Det må tage den tid det tar. Og selv om der kommer flere dage som igår, håber jeg vi ender med en dreng som bliver glad for det.
Vi bliver ihvertilfald mødt, at et utroligt sødt hold personale. Som er mere imødekommende og forstående. Og ikke mindst interesseret
Så et glad JUBEL indlæg herfra