Hej piger!
Håber at der er en medicinstuderende eller lignende som lige kan give mig et spark i røven og sige at jeg skal tage mig sammen 
Min datter på 21 mdr. har de sidste 3 uger haft mange petekkier spredt udover hele kroppen.
Først kom der et mærkeligt viruslignende udslæt som dagen efter var blevet skiftet ud med ca. 100 bitte små petekkier. Jeg tog til lægen med hende, men da hun ikke havde nogen tegn på meningitis sendte hun os hjem og bad os ringe igen hvis der var den mindste forværring. Det blev der heldigvis ikke og de forsvandt over en uges tid.
Da de var ved at være helt blege begyndte der så at poppe en masse skoldkopper frem i stedet, og dagen efter havde hun så pludselig en 50 petekkier igen! Vi tog så til vagtlægen, som bedømte at petekkierne måtte stamme fra et virus hun måtte have i kroppen udover skoldkopperne, da han ikke før har set dem i forbindelse med skoldkopper.
Hun har nu fået endnu en frisk omgang på ca. 50 stykker i går og i dag (+ plus at der stadig et nogle stykker som aldrig er forsvundet fra første og anden omgang).
Jeg har den sidste uges tid været lidt nervøs omkring det, da hun også i hele denne periode har været meget humørsvingende og har sovet ekstremt dårligt (til trods for at hun ikke har haft problemer med kløe overhovedet). I den forbindelse er jeg kommet til at google lidt, og der dukker på en hel masse op med leukæmi.
Da jeg læser om de andre symptomer bider jeg mærke i to: Nattesved. Hun har den sidste uges til været badet i sved (mest omkring hovede og hals) så hendes hår og pude er driv vådt ca 2 timer efter vi putter hende. Når jeg tjekker hende en par timer senere er hun tør og kold. Så var der ledsmerter. Hun har de sidste par uger været vildt sur/ ked af det når jeg løfter hendes ben under bleskift, og nu kan jeg ikke lade være med at tænke at det måske gør ondt 
Men når jeg tænkerne mig godt om ved jeg jo godt at det er yderst sjældent, at børn har leukæmi og at hendes symtomer garenteret kan skyldes 10000 andre ting.
Tror bare jeg er lidt farvet af at jeg er ved at miste min far til kræft og min mor har kæmpet med brystkræft og metastaser de sidste 10 år. Så når jeg får bare en lille anelse af at min lille guldklump måske også kunne være alvorligt syg, går der bare en klap ned og jeg kan sleet ikke slippe det igen!? 
Men mon ikke lægen eller vagtlægen havde gjort noget, hvis der var nogen jordisk chance for at det var noget alvorligt... 
Beklager den lange smørre, men skulle lige have lettet hjertet lidt!