Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Hmm, så er det måske helt normalt. Håber min er væk imorgen så
Hmm, så er det måske helt normalt. Håber min er væk imorgen så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har spurgt min tandlæge.. Jeg har også sådan en.. Den er knogle på afveje .. Den er sådan hård, og øm når man rører ved den..
Men få det tjekket hvis du er nervøs
Sådan en har jeg haft. Den var hård og stor, kunne mærke den hele tiden. Var hos tandlægen, hun havde ikke set det før, men var ikke bekymret. Efter nogle dage begyndte den af blive mindre, og den forsvandt helt af sig selv
AalborgPigen skriver: Jeg har spurgt min tandlæge.. Jeg har også sådan en.. Den er knogle på afveje .. Den er sådan hård, og øm når man rører ved den.. Men få det tjekket hvis du er nervøs
Er det seriøst en knogle?
MarleneOlsen skriver: Ja det ville jeg da tro det kan jo være du har spist noget , og har lavet en mini rift der går et par dage så den væk igen God bedring med ganen
Ja det ville jeg da tro det kan jo være du har spist noget , og har lavet en mini rift der går et par dage så den væk igen God bedring med ganen
Mange tak
Tranebaer skriver: Sådan en har jeg haft. Den var hård og stor, kunne mærke den hele tiden. Var hos tandlægen, hun havde ikke set det før, men var ikke bekymret. Efter nogle dage begyndte den af blive mindre, og den forsvandt helt af sig selv
Min er heller ikke rød mere nu så det kunne godt tyde på at den er på vej retur Men det er lidt underligt at få en bule i ganen
grinny skriver: Min er heller ikke rød mere nu så det kunne godt tyde på at den er på vej retur Men det er lidt underligt at få en bule i ganen
grinny skriver: Er det seriøst en knogle?
Det siger hun.. Og hun har undersøgt det
Billemyre skriver: Jeg håber, din bule er på retur
Jeg håber, din bule er på retur
Imorges var der kunne en lille bitte bule tilbage, så kunne forstille mig at den er helt væk imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128