Bule i ganen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

71.251 visninger
39 svar
3 synes godt om
3. april 2013

grinny

Jeg har i går opdaget en bule i den hårde del af ganen. Den er øm hvis man rører ved den, men ellers ikke, og så kan jeg hele tiden mærke den med tungen.

Den er helt hård, kan slet ikke "rykkes" eller trykkes og så er jeg rød omkring den.

Er der nogen der ved hvad det kan være? Googlede det og så kommer der bare kræft, kræft og mere kræft op   Håber dog ikke det er kræft!

Men har i ellers nogen bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

esioul

grinny skriver:

Jeg har i går opdaget en bule i den hårde del af ganen. Den er øm hvis man rører ved den, men ellers ikke, og så kan jeg hele tiden mærke den med tungen.

Den er helt hård, kan slet ikke "rykkes" eller trykkes og så er jeg rød omkring den.

Er der nogen der ved hvad det kan være? Googlede det og så kommer der bare kræft, kræft og mere kræft op   Håber dog ikke det er kræft!

Jeg tænker en blæne. Det har jeg før haft i ganen, hvor det var lidt hævet og rød

Anmeld

3. april 2013

Laulund87

Det har jegf en gang imellem. De forsvinder efter nogle dage.. Har aldrig tænkt over om det kunne være alvorligt må jeg indrømme

Anmeld

3. april 2013

grinny

esioul skriver:

Jeg tænker en blæne. Det har jeg før haft i ganen, hvor det var lidt hævet og rød

Synes bare den virker for stor til at det er det  Den sidder helt bagved, faktisk lidt inde på den bløde gane 

Anmeld

3. april 2013

grinny

Laulund87 skriver:

Det har jegf en gang imellem. De forsvinder efter nogle dage.. Har aldrig tænkt over om det kunne være alvorligt må jeg indrømme

Har aldrig oplevet det før. Min første tanke var selvfølgelig at jeg har spist noget der har givet mig en rift, men jeg skulle da google det  

Anmeld

3. april 2013

Laulund87

grinny skriver:

Har aldrig oplevet det før. Min første tanke var selvfølgelig at jeg har spist noget der har givet mig en rift, men jeg skulle da google det  

Ja man skal passe på med at google ting

Synes du skal kontakte lægen hvis du er bekymret, ellers ville jeg give det et par dage og se om ikke det forsvinder

Anmeld

3. april 2013

grinny

Laulund87 skriver:

Ja man skal passe på med at google ting

Synes du skal kontakte lægen hvis du er bekymret, ellers ville jeg give det et par dage og se om ikke det forsvinder

Må nok hellere snakke med lægen imorgen, ellers har jeg da ikke ro i min krop  Damn you google! 

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

grinny skriver:

Hvis det er en blæne, så er det at sammenligne med en blist i munden.. En slags vabel?

Er det sådan, du oplever den?

Hvis ikke, det føles som noget vabel-agtigt, skal du skynde dig til lægen, vil jeg mene...

(Det kan jo også være, der er noget, du ikke kan tåle, og så er det ikke fedt at få reaktionen i spiserøret næste gang...

God bedring!

Anmeld

3. april 2013

Louise H.

DON'T GOOGLE IT! :O

Synes du skal kontakte lægen Jeg var også overbevidst om at mine ene æggestok var totalsmadret, men så havde jeg bare en hævet lymfeknude

Anmeld

3. april 2013

L&V

Det kan os være sådan en byld dims.. Det havde jeg som yngre dog under tungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.