Bule i ganen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Lady Marion <3

Rooooolig     Jeg er også grim til at google   jeg ender også altid med kræft ...  som regel gør kræft knuder slet ikke ondt og jeg har været i praktik på øre,næse og hals afd i 4 mdr og kan trøste dig med at de fleste kræfttilfælde i mund eller hals starter som et sår i munden ,, Sååå rooo på og snak med din læge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Louise H.

grinny skriver:

Ringer også imorgen, men tænker bare om tandlægen ville være bedre til at se det?

bum bum, tjaaa...
Jeg tror jeg ville ringe til egen læge og høre hvad han siger først

Anmeld

3. april 2013

L&V

grinny skriver:

Har aldrig haft en byld før, håber det "bare" er noget normalt 

Nej oki. Men hårdere end en blæne/ vabel agtigt.. Du må et smut til doktor eller tandlæge og få kigget på det

Anmeld

3. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
grinny skriver:

Jeg har i går opdaget en bule i den hårde del af ganen. Den er øm hvis man rører ved den, men ellers ikke, og så kan jeg hele tiden mærke den med tungen.

Den er helt hård, kan slet ikke "rykkes" eller trykkes og så er jeg rød omkring den.

Er der nogen der ved hvad det kan være? Googlede det og så kommer der bare kræft, kræft og mere kræft op   Håber dog ikke det er kræft!

Men har i ellers nogen bud?

Tror nu ikke det er noget farligt, jeg mener man har nogle spytkitler der sidder i ganen, de kan blive betændte eller man kan have en spytkirtelsten der sidder fast. Det kan give en bule. 

Men få det hellere tjekket, god bedring

Anmeld

3. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
grinny skriver:

Jeg har i går opdaget en bule i den hårde del af ganen. Den er øm hvis man rører ved den, men ellers ikke, og så kan jeg hele tiden mærke den med tungen.

Den er helt hård, kan slet ikke "rykkes" eller trykkes og så er jeg rød omkring den.

Er der nogen der ved hvad det kan være? Googlede det og så kommer der bare kræft, kræft og mere kræft op   Håber dog ikke det er kræft!

Men har i ellers nogen bud?

Hey! Sådan en bule dims har jeg ogs lige nu .. Den er lidt øm men ikk så øm som et par dage siden .. Den kan mærkes når jeg synker spyt .. Har aldrig googlede det eller været til lægen med det .. Har haft det en gang før for nogle år siden og min er ogs hel hård i højre side . Tror bare jeg har fået lavet en rift og så er den hævet den er nemlig kommet efter eg har spist lidt chips her den anden dag

Anmeld

3. april 2013

Billemyre

Jeg får det jævnligt

Ca. en gang om måneden, vil jeg tro.
Jeg må indrømme, jeg aldrig har tænkt på at spørge lægen.. Mit går altid væk efter en dag eller to

Anmeld

3. april 2013

grinny

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis det endlig skulle være kræft, så har jeg læst, at kræft i spytkirtlerne (som det jo i det tilfælde nok ville være) sjældent er voldsomt farligt...

Men selvfølgelig er det bare noget ufarligt. Men ved jo, hvad du sidder og tænker på lige nu...

Har lige været ude og kigge er det er slet ikke rødt mere, nu er der bare en bule.

Men der skal bare tjekkes op på det og så er det jo selvfølgelig helt normalt

Anmeld

3. april 2013

grinny

Lady Marion <3 skriver:

Rooooolig     Jeg er også grim til at google   jeg ender også altid med kræft ...  som regel gør kræft knuder slet ikke ondt og jeg har været i praktik på øre,næse og hals afd i 4 mdr og kan trøste dig med at de fleste kræfttilfælde i mund eller hals starter som et sår i munden ,, Sååå rooo på og snak med din læge ..

Har heldigvis ikke ingen sår i munden. Læste også at det ikke burde komme fra den ene dag til den anden, men at det skulle være en bule der stille og roligt voksede.

Men ja, google er ikke altid godt 

Anmeld

3. april 2013

grinny

MarleneOlsen skriver:

Hey! Sådan en bule dims har jeg ogs lige nu .. Den er lidt øm men ikk så øm som et par dage siden .. Den kan mærkes når jeg synker spyt .. Har aldrig googlede det eller været til lægen med det .. Har haft det en gang før for nogle år siden og min er ogs hel hård i højre side . Tror bare jeg har fået lavet en rift og så er den hævet den er nemlig kommet efter eg har spist lidt chips her den anden dag

Så er jeg mere rolig, man tror jo straks det er nogem slemt. Min er også bare øm når jeg synker eller røre den, tror også bare det er en rift

Anmeld

3. april 2013

grinny

Billemyre skriver:

Jeg får det jævnligt

Ca. en gang om måneden, vil jeg tro.
Jeg må indrømme, jeg aldrig har tænkt på at spørge lægen.. Mit går altid væk efter en dag eller to

Hmm, så er det måske helt normalt. Håber min er væk imorgen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.