Ikke alle kan styrer det med vægten selvom de passer på med hvad de spiser og også får rørt sig undervejs.... men hvis du tænker lidt over hvad du putter i munden og rører dig lidt hver dag så gør du dit for at det ikke skal ende med alt for mange kilo. Men får du masser af væske i kroppen vejer det jo godt til - det forsvinder så hurtigt igen efter fødslen. Og amningen er jo den bedste slankekur

Det er rigtigt at man skal passe på efter man har ammet for der tar man hurtigt på igen fordi kroppen ikke forbrænder så mange kalorier mere. Dét er bare surt!
Jeg tog selv 17 kilo på da jeg ventede Niklas Emil. Jeg fødte da jeg var 39+5, men var jeg gået 2 uger over tid så havde jeg sikkert også taget et par kilo mere på for synes godt nok det gik stærkt der til sidst. det hænger nok også sammen med at man ikke rører sig helst så meget når maven er kæmpe.
Du skal ikke fokusere så meget på vægten at det fylder for meget i dine tanker. Respekter at vægten stiger og at det er fordi du jo bærer rundt på en lille baby

Er viljen der til at komme tilbage til ens normal vægt bagefter så skal det også nok lykkes

Hvor der er vilje, er der vej!
Held og lykke med graviditeten!
Mange hilsner fra Rikke - mor til Niklas Emil fra 25. sep. 2008
Anmeld