Hvor meget tog I på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

patella

Hejsa.

Jeg er i 16. uge og har allerede taget 5 kg på.. er det for meget? 

Hvor meget vil man normalt ha taget på i 4 måned? Det skal siges at jeg er normal af bygning, vejede 64,5 ved graviditetens start og måler 173 cm. Det er mit første barn.
Er bare bange for at det kommer til at gå alt for stærkt. Jeg er naturligvis meget sulten men FORSØGER at spise det rigtige

Findes der et sted hvor man kan se en skala over hvor meget man tager på i de forskellige trimestre?

Tak for jeres svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

sarahb

det er jo meget forskelligt mange tager på i starten og mange i sluningen, jeg to meget på starten og lidt i slutningen.
tog ialt 16 kg på.. normalt gennmsnit siger lægerne 14.

Anmeld

26. juni 2009

Mathilde

Det er meget forskelligt hvornår man tager mest på. Nogle gør i starten og andre til sidst....
Jeg kender godt frygten for at tage for meget på. Jeg har taget ca. 12kg på og har 19dage til termin, så håber ikke der kommer så meget mere 

Anmeld

26. juni 2009

A.

bestemt har du ikke  taget for meget..mange tager mange kg på.  det er meget afhæng af vores krop...jeg har selv taget 6-7 kg på...men det er så forskelligt fra person tilperson

Anmeld

26. juni 2009

Henriette72

Jeg tog 12 kg på og tabte dem faktisk med det samme da jeg havde føde */- 2kg

Anmeld

26. juni 2009

Tynen

Det er virkelig meget forskelligt..

Men synes det er vigtigt at have i baghovedet at varmen kan gøre en del!
Jeg kan virkelig mærke at jeg har fået væske i kroppen her de sidste par dage

Trine 29+5

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Jeg endte på +18kg da jeg fødte i uge 35+2..... vil slet ikke vide hvor langt jeg var nået op hvis jeg var gået de sidste 5 uger ud

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

25kg, 16kg og 23 kg....

Anmeld

26. juni 2009

3rollinger

Jeg tog hhv 21 og 17 kg paa under mine to foregaaende graviditeter. Det var klart for meget, men med en indsats fra min side kom de da af igen. Saa skulle det gaa helt galt er det jo til at komme af med igen.

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

patella skriver:

Hejsa.

Jeg er i 16. uge og har allerede taget 5 kg på.. er det for meget? 

Hvor meget vil man normalt ha taget på i 4 måned? Det skal siges at jeg er normal af bygning, vejede 64,5 ved graviditetens start og måler 173 cm. Det er mit første barn.
Er bare bange for at det kommer til at gå alt for stærkt. Jeg er naturligvis meget sulten men FORSØGER at spise det rigtige

Findes der et sted hvor man kan se en skala over hvor meget man tager på i de forskellige trimestre?

Tak for jeres svar...

Jeg tog 9 kg på i alt, men var også en stor pige i forvejen derfor gjorde jeg alt for ikke at ta' for meget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.