Er helt uden af den :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu talt med vuggestuen og de sagde heldigvis at det er helt normalt og at de har hørt lignende historier ofte før

Så nu kan jeg slappe af igen

Tusind tak for alle jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Jeg tror de piger som har kommenteret har ret, du skal nok ikke ligge så meget i det som hvis han havde været fem 

Enig, tror også det er en talefejl

Anmeld

3. april 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Jeg tror de piger som har kommenteret har ret, du skal nok ikke ligge så meget i det som hvis han havde været fem 

Enig, tror også det er en talefejl

Anmeld

3. april 2013

janne1986

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er simpelthen helt grædefærdig

Min søn på halvandet år har de sidste par dage været lidt ked af det, vi tænker at det er fordi hans far er startet på arbejdet igen efter 10 ugers skoleophold (han er i lære som kok og arbejder derfor en del).

Imorges spørg jeg så min dreng om han er ked af det og han svare: "Det er fordi mor har slået mig"

Jeg har ALDRIG nogensinde lagt hånd på ham og kunne ALDRIG finde på det - får det så skidt bare jeg hører om andre der har lagt hånd på deres barn og forstår bare ikke hvorfor han siger det Han har sagt det en gang før og vi har selvfølgelig forsøgt at sige at sådan noget må man ikke sige hvis det ikke passer, men det forstår han jo ikke  

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv og ved ikke om jeg skal snakke med vuggestuen om det eller lade være 

Han har haft en rigtig trods periode hvor han har slået, råbt og sparket meget og der har vi selvfølgelig været skrappe og sagt at det må han ikke - kan det have noget med det at gøre?

Jeg føler mig som verdens dårligste mor selvom jeg ikke har gjordt noget - han er jo mit et og alt! 

Har vi også prøvet... Hvor den store i en alder er 3,5 år sagde at hendes far og moster havde slået hende... 

det kom så frem at det var når de moslede at hun ik helt ku skelne mellem sjov og alvor,,,,, 

heldigvis kunne hun forklare sig lidt... 

Anmeld

3. april 2013

Laulund87

Maria har også sagt at jeg har nappet hende og slået hende

Jeg har f.eks holdt ved hende og hun er hun blevet sur og trukket sig væk, men jeg har ikke kunne slippe hende for så ville hun falde. Så mener hun det er det samme som at slå/nappe.

Jeg har også skulle have hendes ærme af flyverdragten udover vanten og jeg hev ret hårdt for at få den ud. Hun hånd gled og ramte hende ret hårdt på siden af hovedet Hun sagde med det samme at jeg slog hende.

Jeg har taget nogle snakke med hende for det går slet ikke at hun ser det som om at jeg har slået hende. Det har jeg taget meget hårdt, men hun forstår det nu

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er simpelthen helt grædefærdig

Min søn på halvandet år har de sidste par dage været lidt ked af det, vi tænker at det er fordi hans far er startet på arbejdet igen efter 10 ugers skoleophold (han er i lære som kok og arbejder derfor en del).

Imorges spørg jeg så min dreng om han er ked af det og han svare: "Det er fordi mor har slået mig"

Jeg har ALDRIG nogensinde lagt hånd på ham og kunne ALDRIG finde på det - får det så skidt bare jeg hører om andre der har lagt hånd på deres barn og forstår bare ikke hvorfor han siger det Han har sagt det en gang før og vi har selvfølgelig forsøgt at sige at sådan noget må man ikke sige hvis det ikke passer, men det forstår han jo ikke  

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv og ved ikke om jeg skal snakke med vuggestuen om det eller lade være 

Han har haft en rigtig trods periode hvor han har slået, råbt og sparket meget og der har vi selvfølgelig været skrappe og sagt at det må han ikke - kan det have noget med det at gøre?

Jeg føler mig som verdens dårligste mor selvom jeg ikke har gjordt noget - han er jo mit et og alt! 

Den er nem ( for det har jeg prøvet med min ældste!) 

Det betød for hendes vedkommende bare, at hun havde nogle svære følelser omkring mig (fx fordi, jeg havde sagt noget så ondskabsfuldt som, at hun skulle have børstet bisser). Det samme galdt over for far.

Det er bare din drengs måde at sige på, at du kan gøre ham ondt (forstået på den måde, at hans følelser konflikter og river i ham). Det er en fase. Og det er meget almindeligt fik jeg at vide i vuggestuen.

Men du har ret i, at det ikke er de ord, man længes efter at høre fra sit barns mund. Men pyt, han udtrykker sig. - Han skal nok undgå at blive en knudemand en dag .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.