Er helt uden af den :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

MorDk

Anonym skriver:

Det gør bare så ondt indeni 

Tror jeg vil tage en snak med vuggestuen om det, men frygter også bare at de så kan tænke om jeg prøver at dække over mig selv ved at sige det 

Synes de pædagoger i min søns vuggestue ikke altid er lige lette ar tale med, men der er heldigvis en som er rigtig sød og vil prøve at snakke med hende 

Du ved jo hvad sandheden er så kan "folk" da bare komme an...

Jeg ville ikke have skrubler ved at tale med vuggestuen omkring det. Med ærlighed kommer man længst. Men ved godt det kan være svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Han har bare et meget fint sprog :/ Og normalt kan vi forstå hvad han siger  

Tænker også om andre kan have slået ham?

Nogle gange kan han jo f.eks godt fortælle at Magnus fra vuggestuen har slået ham og han så har sagt at det må han ikke..

Er bare så grædefærdig

Tænk hvis han fortæller i vuggestuen jeg har slået ham 

Bare tanken om at nogle skulle slå min lille dreng gør mig dårlig 

det er svært at vide...

mit bedste bud er som sagt at han måske får mixet det rundt netop fordi det har været så stort et fokus for ham i den sidste periode...

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg tænker det kan være to ting - 1) som wampiers skriver, simpelthen forvirring over ordbrug og stilling, eller 2) leg med fantasi og virkelighed. Børn i den alder, synes jeg, ofte siger noget der ikke er sandt. Her er i flæng, hvad venner har fortalt deres børn har sagt, uden noget hold i det: min far er politimand, min forældre skal skilles, jeg faldt på trappen i går osv.

Begge dele er helt normale, omend lidt hårdt, når han sådan ligefrem siger du slår

Årh jeg håber du har ret

Jeg vil prøve at tale med vuggestuen når jeg henter ham i dag 

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du ved jo hvad sandheden er så kan "folk" da bare komme an...

Jeg ville ikke have skrubler ved at tale med vuggestuen omkring det. Med ærlighed kommer man længst. Men ved godt det kan være svært!

Præcis 

Det er bare den værste beskyldning man kan få som mor

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg tror de piger som har kommenteret har ret, du skal nok ikke ligge så meget i det som hvis han havde været fem 

Håber i har ret

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Kan han ikke have drømt det?

Håber snart han bliver en glad og tilfreds dreng igen

Håber jeg virkelig også 

Det har været en hård periode - jeg har lige valgt at stoppe på mit studie fordi jeg kan mærke det ikke var det rigtige, men det har været en hård beslutning og har været meget ked af det og det har fan selvfølgelig også kunne mærke :/ 

Må hellere tage en god snak med vuggestuen om det 

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det er svært at vide...

mit bedste bud er som sagt at han måske får mixet det rundt netop fordi det har været så stort et fokus for ham i den sidste periode...

Håber inderligt du har ret 

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Anonym skriver:

Præcis 

Det er bare den værste beskyldning man kan få som mor

JA det ER det!! Men tag nu en snak med dem og få lidt ro i maven...

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

JA det ER det!! Men tag nu en snak med dem og få lidt ro i maven...

Det vil jeg gøre 

Tusind tak for svar 

Anmeld

3. april 2013

FruK

Du kan sagtens sige i vuggestuen at han har sagt det ig at du undrer dig over det.

De har med garanti hørt børn sige noget lignende før, og kan heldigvis godt gennemskue, hvornår der reelt er noget at være bekymret for.

Min søn sagde til sin far kort efter vi var flyttet fra hinanden, st jeg havde låst ham inde i gangen og var gået hjemmefra. Min venindes dreng sagde i vuggestuen, at hans far altid slog ham, når han havde drukket rødvin! 

Altså... Det er vist meget almindeligt. Men hvordan de lige hitter på sådan noget, når de ikke er ældre, ved jeg ikke. Men jeg tror ikke, at det er noget, du skal være bekymret for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.