Spørgsmål - hvem bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

MyLove E

Jeg bruger min kæreste og så bruger jeg jo JER

Min veninder er desværre lidt ved at forsvinde da jeg ikke rigtig har overskud. Det er nemmere for mig at bruge her inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

LRJ

bøllen skriver:

Dejligt med forskellige muligheder 

Ja meget, for et år siden havde jeg kun min mor og min ene veninde, så er kun glad for at jeg har lært at åbne op for andre

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Tauf skriver:

Jeg bruger min kæreste og så bruger jeg jo JER

Min veninder er desværre lidt ved at forsvinde da jeg ikke rigtig har overskud. Det er nemmere for mig at bruge her inde.

Nettet er en god ting når man ikke har overskud til at være social. 

det her er et eller andet sted så uforpligtende . 

Sørgeligt det er sådan med dine veninder men det er desværre ofte mens man kæmper sine Kampe man ser ens sande venner 

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Lone H. skriver:

Ja meget, for et år siden havde jeg kun min mor og min ene veninde, så er kun glad for at jeg har lært at åbne op for andre

Hvor er det godt  Det er ikke altid nemt, at lukke op for andre. Især ikke hvis man har brændt fingerne før.

dejligt du har fået modet på det ..

Anmeld

3. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Du må gerne være min ven 

Jamen søde du er sådan en skøn kvinde

Anmeld

3. april 2013

Clisolka

bøllen skriver:

Når der sker ting i hverdagen som I har behov for at dele med nogen ? Ting I har behov for at snakke om

Hvis I det behov, bruger I så jeres kærester/mænd/veninder/familie ?

Blot lidt nysgerrig efter at høre hvad I andre bruger / gør 

Jeg bruger min kæreste, min mor og mine kollegaer  Jeg har været ansat 14 år i det samme firma, så mine kollegaer og jeg deler både private og arbejdsmæssige op- og nedture 

Anmeld

3. april 2013

Sesse89

Jeg bruger mest kæresten og min mor..

Har ikk rigtig andre længere.

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Babymor2010 skriver:

Jeg bruger min kæreste, min mor og mine kollegaer  Jeg har været ansat 14 år i det samme firma, så mine kollegaer og jeg deler både private og arbejdsmæssige op- og nedture 

Ja man kommer man jo tæt på hinanden efter så mange år .

savner mine kollegaer meget .

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Sesse89 skriver:

Jeg bruger mest kæresten og min mor..

Har ikk rigtig andre længere.

Bruger også mest min mand. Har heller ikke så mange mere .

Anmeld

3. april 2013

wamse

bøllen skriver:

min erfaring med skolen er det samme, og de er ikke særlig samarbejdsvillig. Sørgeligt.

må jeg spørge hvad akt læreren har hjulpet med - gjordt ?

længere historie , kort fortalt

han vil ikke ind i børnehaven, han er lige startet i ny og kører på 2 ugen ( afbrudt af ferien )

han blev flyttet pga hver dag var et mareridt at aflevere ham, så håbede at ny opstart i anden børnehave kunne give ny god start men det ser det desværre ikke sådan ud

problemet er hjemmefra og ind i børnehaven. Når han er kommet ind går det som regel.

idag koksede det og måtte forlade ham skrigende med overtøjet på ( efter aftale med pædagogerne )

Puha det kan jeg godt forstå skærer i hjertet

Akt læreren har set på min datters omgivelser og ikke på hende som problemet, og det tænker jeg er det aller vigtigste skridt

Så har hun inddraget min datter i noget kursus for børn, hvor hun lærer en masse om kropssprog, og om at turde at være sig selv

Hun har taget nogle personlige snakke med min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.