Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når der sker ting i hverdagen som I har behov for at dele med nogen ? Ting I har behov for at snakke om
Hvis I det behov, bruger I så jeres kærester/mænd/veninder/familie ?
Blot lidt nysgerrig efter at høre hvad I andre bruger / gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en god veninde som jeg ringer til og hun ringer også til mig
Ellers bruger jeg andre veninder, har nok en håndfuld som jeg er ok tæt med, og selvfølgelig manden
Hov også min søster
bøllen skriver: Når der sker ting i hverdagen som I har behov for at dele med nogen ? Ting I har behov for at snakke om Hvis I det behov, bruger I så jeres kærester/mænd/veninder/familie ? Blot lidt nysgerrig efter at høre hvad I andre bruger / gør
Jeg bruger min kæreste, min bedste veninde og ikke mindst min mor
Jeg bruger min kæreste ind i mellem min mor, ang hvad det er...
veninden/vennen har jeg desværre ikke
Valle81 skriver: Jeg bruger rigtig meget mine kollegaer:0) Vi snakker om alt.Men ellers er det min mand, min søster eller min mor. Jeg har desværre ikke rigtig nogen tæt veninde, som jeg kan ringe og sludre med.......
Jeg bruger rigtig meget mine kollegaer:0) Vi snakker om alt.Men ellers er det min mand, min søster eller min mor. Jeg har desværre ikke rigtig nogen tæt veninde, som jeg kan ringe og sludre med.......
Dejligt med gode kollegaer ( savner jeg MEGET )
nielsen80 skriver: Til de fleste ting bruger jeg min kæreste, en god veninde og min søster.Men er nok en lidt indelukket person på nogle områder, som til tider har brug for at snakke med mig selv(og ingen andre)
Til de fleste ting bruger jeg min kæreste, en god veninde og min søster.Men er nok en lidt indelukket person på nogle områder, som til tider har brug for at snakke med mig selv(og ingen andre)
Sådan , så er der heller ingen som svarer igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128