Spørgsmål - hvem bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

wamse

bøllen skriver:

Facebooker det ?? Det må jeg høre mere om.

Jeg lufter det på facebook, hvis det er noget, som jeg synes kan luftes der
Fx når min "kære" eksmandgiver mg endnu flere går hår, så kan jeg godt finde på at skrive om det der inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Jeg lufter det på facebook, hvis det er noget, som jeg synes kan luftes der
Fx når min "kære" eksmandgiver mg endnu flere går hår, så kan jeg godt finde på at skrive om det der inde

Skulle lige være sikker på jeg fangede det korrekt.

bruger også facebook ind imellem til at få luft Som idag 

Anmeld

3. april 2013

LRJ

Bruger min kæreste, min mor, Min kostomolog hedder det vidst, ser hende mindst hver anden uge, og hun er blevet som en veninde for mig nu, ( vi er os begyndt at snakke privat) mine 2 veninder og min underbo

Anmeld

3. april 2013

wamse

bøllen skriver:

Skulle lige være sikker på jeg fangede det korrekt.

bruger også facebook ind imellem til at få luft Som idag 

Har det været en træls dag?

Anmeld

3. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Har det været en træls dag?

Ikke dagen men aflevering af mindstemanden i børnehaven 

Hvordan går det forresten med din datter og skolen ?

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Lone H. skriver:

Bruger min kæreste, min mor, Min kostomolog hedder det vidst, ser hende mindst hver anden uge, og hun er blevet som en veninde for mig nu, ( vi er os begyndt at snakke privat) mine 2 veninder og min underbo

Dejligt med forskellige muligheder 

Anmeld

3. april 2013

wamse

bøllen skriver:

Ikke dagen men aflevering af mindstemanden i børnehaven 

Hvordan går det forresten med din datter og skolen ?

Åhh det lyder ikke rart

Min datter har simpelthen sparket røv har hun Hun har øvet og øvet på alfabetet, ordlyde og talrækken, og hun er bare rykket for vildt

Vi øver ved hver en lejlighed, som fx også når hun er i bad, så er det hvad alle bogstaverne hedder på de forskellige plejeprodukter der ude Vi øver når vi cykler og møder skilte med ord, når vi er i butikker, når vi snakker,m.m.

Jeg har læst Hr. Skægs alfabetbog mange gange, og jeg har købt billetter til Hr. Skægs koncert i Esbjerg næste måned, fordi hun er så super sej

Anmeld

3. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Åhh det lyder ikke rart

Min datter har simpelthen sparket røv har hun Hun har øvet og øvet på alfabetet, ordlyde og talrækken, og hun er bare rykket for vildt

Vi øver ved hver en lejlighed, som fx også når hun er i bad, så er det hvad alle bogstaverne hedder på de forskellige plejeprodukter der ude Vi øver når vi cykler og møder skilte med ord, når vi er i butikker, når vi snakker,m.m.

Jeg har læst Hr. Skægs alfabetbog mange gange, og jeg har købt billetter til Hr. Skægs koncert i Esbjerg næste måned, fordi hun er så super sej

Det er det bestemt heller ikke ... Langt fra.

ej hvor godt Så sejt . Så kom bonussen af jeres arbejde . Håber det giver dig lidt ro i maven igen. 

Det er en god ting at øve så det er sjovt istedet for. Det brugte vi også, vores den ene store kunne bare ikke knække læsekoden. Og høre lydene. Samt vi blev anbefalet han fik mobil til at SMS med

Anmeld

3. april 2013

wamse

bøllen skriver:

Det er det bestemt heller ikke ... Langt fra.

ej hvor godt Så sejt . Så kom bonussen af jeres arbejde . Håber det giver dig lidt ro i maven igen. 

Det er en god ting at øve så det er sjovt istedet for. Det brugte vi også, vores den ene store kunne bare ikke knække læsekoden. Og høre lydene. Samt vi blev anbefalet han fik mobil til at SMS med

Jeg synes bare virkelig at jeg har manglet sammenspillet med skolen,hvilket jo er super ærgerligt

Men kontakten med AKT læreren har virkelig været guld værd

Havde han svært ved at sige farvel eller?

Anmeld

3. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Jeg synes bare virkelig at jeg har manglet sammenspillet med skolen,hvilket jo er super ærgerligt

Men kontakten med AKT læreren har virkelig været guld værd

Havde han svært ved at sige farvel eller?

min erfaring med skolen er det samme, og de er ikke særlig samarbejdsvillig. Sørgeligt.

må jeg spørge hvad akt læreren har hjulpet med - gjordt ?

længere historie , kort fortalt

han vil ikke ind i børnehaven, han er lige startet i ny og kører på 2 ugen ( afbrudt af ferien )

han blev flyttet pga hver dag var et mareridt at aflevere ham, så håbede at ny opstart i anden børnehave kunne give ny god start men det ser det desværre ikke sådan ud

problemet er hjemmefra og ind i børnehaven. Når han er kommet ind går det som regel.

idag koksede det og måtte forlade ham skrigende med overtøjet på ( efter aftale med pædagogerne )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.