Hvad ville du gøre? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

modesty

Har lige læst dine andre svar i tråden, og jeg må sige at jeg synes det virker enormt umodent at cutte kontakten til ham. Han er trods alt faren til din ufødte søn, og for jeres fremtidige barns skyld bør I kunne kommunikere med hinanden.

Du er ved at flytte i egen lejlighed? Altså væk fra ham, eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Okay... Det lyder helt klart som en reaktion på at han ikke er klar til at blive far.

Det er selvfølgelig enormt uansvarligt (og uintelligent) af ham at have ubeskyttet sex når han ikke er klar til at blive far. Men jeg synes egentlig også at det er lidt uansvarligt af dig ikke at tage snakken med ham om han rent faktisk ønsker at blive far, inden du går hen og bliver gravid. Jeg synes det er meget vigtigt at den slags er helt på det rene inden man smider beskyttelsen. Også selvom det måske burde give sig selv.

Men det lyder som om at du har valgt at beholde barnet velvidende at der er en risiko for at han vil gå fra dig?

Jeg kunne forestille mig at han sikkert bærer rundt på en masse vrede på dig fordi du har valgt at beholde barnet. Og derfor skrider han - for at komme væk fra det hele, afreagere og være alene med sine tanker. Det er en svær situation. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at snakke med ham om hans følelser og hvad der foregår inde i ham.

Hvis I skal komme igennem den her krise, er det nok nødvendigt at I begge spiller med 100% åbne kort og snakker om hvordan I har det. Og om I overhovedet er interesserede i at give forholdet en chance.

Pøj pøj med det hele. 

Jeg er i 5-måned, han var begyndt at bløde op omkring det, og han har selv sagt at han ville far for banet, være der så meget som han kan, støtte mig i det, og have fælles forældremyndighed

Anmeld

2. april 2013

modesty

Jeg er i 5-måned, han var begyndt at bløde op omkring det, og han har selv sagt at han ville far for banet, være der så meget som han kan, støtte mig i det, og have fælles forældremyndighed

Så du tror at jeg tager fejl? Jeg synes nu, set udefra, at det virker ret tydeligt hvad der foregår, men jeg kender selvfølgelig ikke hverken dig eller ham.

En ting er hvad han siger, en anden ting er hvad han føler. Selvom han har besluttet sig for at tage sit ansvar alvorligt, kan han jo godt stadig have en masse vrede og bitterhed rettet mod dig.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har lige læst dine andre svar i tråden, og jeg må sige at jeg synes det virker enormt umodent at cutte kontakten til ham. Han er trods alt faren til din ufødte søn, og for jeres fremtidige barns skyld bør I kunne kommunikere med hinanden.

Du er ved at flytte i egen lejlighed? Altså væk fra ham, eller hvordan?

Okay så jeg skal sidde her på min flade, og lade ham rende rundt ude i byen og drikke sig pløre stiv med vennerne, og lade mig sidde her og vente, og åbne min dør med sukker søde ord og kys når han kommer tilbage med hundeøjne? når han har fået drukket og røget nok!
han har ikke givet en eneste lyd fra sig siden den dag vi blev uvenner, hvor længe skal jeg give ham?? ..

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Så du tror at jeg tager fejl? Jeg synes nu, set udefra, at det virker ret tydeligt hvad der foregår, men jeg kender selvfølgelig ikke hverken dig eller ham.

En ting er hvad han siger, en anden ting er hvad han føler. Selvom han har besluttet sig for at tage sit ansvar alvorligt, kan han jo godt stadig have en masse vrede og bitterhed rettet mod dig.

Ja det er selvfølgelig rigtigt...
Lad mig slå en ting fast, han ryger hash, det skar han gevaldig meget ned på inden jeg blev gravid...Da jeg så blev gravid, begyndte han at ryge meget mere, og drikke bajere når han nu lige havde lyst, han lovede mig at han ville stoppe helt når barnet blev født, MEN det er blevet lavet om til at han vil stoppe HVIS det bliver nødvendigt

-Nu bliver han væk, nu er der jo ingen der kan sige noget til at han propper bajere og fede i hovedet, bliver vred og ked af det!

Anmeld

2. april 2013

modesty

Okay så jeg skal sidde her på min flade, og lade ham rende rundt ude i byen og drikke sig pløre stiv med vennerne, og lade mig sidde her og vente, og åbne min dør med sukker søde ord og kys når han kommer tilbage med hundeøjne? når han har fået drukket og røget nok!
han har ikke givet en eneste lyd fra sig siden den dag vi blev uvenner, hvor længe skal jeg give ham?? ..

Nej nej, jeg forstår bestemt godt at du bliver pissesur, det har du absolut god grund til.

Men at flytte til et nyt sted uden at give ham adressen, ændre nummer og slette sin facebook. Nej, det synes jeg altså er umodent, undskyld, men det er min holdning. Så spiller du blot hans spil.

Jeg kan sagtens forstå at du ikke har lyst til at tale med ham lige foreløbig, men så lad være med at tage mobilen når han ringer og lad være med at svare på hans beskeder. Og når du så er klar til at tage en stille og rolig snak med ham, så må I jo begge to granske jeres følelser og se om I er villige til at give forholdet en chance til, eller ej.

Han virker som en mand i krise. Jeg forstår godt hans følelser, selvom hans reaktion er langt ude.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej nej, jeg forstår bestemt godt at du bliver pissesur, det har du absolut god grund til.

Men at flytte til et nyt sted uden at give ham adressen, ændre nummer og slette sin facebook. Nej, det synes jeg altså er umodent, undskyld, men det er min holdning. Så spiller du blot hans spil.

Jeg kan sagtens forstå at du ikke har lyst til at tale med ham lige foreløbig, men så lad være med at tage mobilen når han ringer og lad være med at svare på hans beskeder. Og når du så er klar til at tage en stille og rolig snak med ham, så må I jo begge to granske jeres følelser og se om I er villige til at give forholdet en chance til, eller ej.

Jeg kan godt se hvad du mener, vi har skulle flytte fra hinanden i forvejen, det har vi aftalt da han ikke er 100% klar til at være far og det er helt fair fra min side, at han vælger fra på den positive måde..
og han ved jeg skal flytte i denne måned, da jeg har fået lejlighed...

at jeg har deaktiveret min facebook, er af den grund at jeg ikke har lyst til at se billeder/statusser som omhandler ham fra hans venner, som kan gå ind og ramme mig (jeg er venner med nogle af hans)

-Han har ikke selv facebook mere, efter jeg deaktiveret min fordi jeg brugte ALT min tid derinde, så syntes han så heller ikke han gad og slettede også hans profil .

Grunden til at jeg vil ændre mit nummer, er af den simple grund at jeg vil SNAKKE om tingene, ikke snakke om det igennem en mobil, som han vil, og så ligger hans kammerater og kontakter mig for at spørge om han er hos mig, det syntes jeg er skide træls

Han giver jo for pokker ikke lyd fra sig, det gør da også ondt på mig at jeg ved at han ikke har givet lyd, og egentlig virker ligeglad...
Jeg bliver da også nød til at gøre noget..

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener, vi har skulle flytte fra hinanden i forvejen, det har vi aftalt da han ikke er 100% klar til at være far og det er helt fair fra min side, at han vælger fra på den positive måde..

at jeg har deaktiveret min facebook, er af den grund at jeg ikke har lyst til at se billeder/statusser som omhandler ham fra hans venner, som kan gå ind og ramme mig (jeg er venner med nogle af hans)

-Han har ikke selv facebook mere, efter jeg deaktiveret min fordi jeg brugte ALT min tid derinde, så syntes han så heller ikke han gad og slettede også hans profil .

Grunden til at jeg vil ændre mit nummer, er af den simple grund at jeg vil SNAKKE om tingene, ikke snakke om det igennem en mobil, som han vil, og så ligger hans kammerater og kontakter mig for at spørge om han er hos mig, det syntes jeg er skide træls

Han giver jo for pokker ikke lyd fra sig, det gør da også ondt på mig at jeg ved at han ikke har givet lyd, og egentlig virker ligeglad...

Sidste gang han blev væk, fordi JEG bad om fred, overnattede han hos en veninde i 4-5 dage før han gav lyd fra sig og der lukkede jeg ham ind med åbne arme! og få dage efter det, syntes han pludselig hun var mærkelig, og droppede alt kontakt til hende, fordi hun blev ved med at spørge efter ham?????

Anmeld

2. april 2013

modesty

Anonym skriver:

OK - når du forklarer det sådan, forstår jeg bedre. Jeg håber at det lykkes for jer at komme igennem alt det her, på den ene eller den anden måde.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK - når du forklarer det sådan, forstår jeg bedre. Jeg håber at det lykkes for jer at komme igennem alt det her, på den ene eller den anden måde.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.