Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville være totalt stik tosset, og nok også bede ham om bare at blive væk! Bare ik ok! Vh stine
StineW79 skriver: Jeg ville være totalt stik tosset, og nok også bede ham om bare at blive væk! Bare ik ok! Vh stine
Anonym skriver: Hvis faren til jeres kommende barn under et skænderi valgte at blive væk i en uge - måske mere uden at give lyd, hvorefter han så kom tilbage..hvordan ville du så reagere, og hvad ville du sige?
Hvis faren til jeres kommende barn under et skænderi valgte at blive væk i en uge - måske mere uden at give lyd, hvorefter han så kom tilbage..hvordan ville du så reagere, og hvad ville du sige?
Well. For det første kom han ikke ind, for det andet havde jeg skiftet nummer. Det er jo fuldstændig uacceptabelt for mit vedkommende.
fuldstændig enig med stinew79... bare ikke iorden
khaleesi skriver: Well. For det første kom han ikke ind, for det andet havde jeg skiftet nummer. Det er jo fuldstændig uacceptabelt for mit vedkommende.
Enig med de andre...
jeg ville tage det som at han ikke ønskede at være en del af familien når det er så lang tid uden lyd og derfor vælge at acceptere at være alenemor og tage den derfra fremadrettet...
Anonym skriver: så du ville gøre det klart for ham at det var slut hvis han så opsøgte dig?
så du ville gøre det klart for ham at det var slut hvis han så opsøgte dig?
Nej, jeg ville ikke engang have en dialog med ham. Han fortjener ikke et sekund at ens tid Han må forstå en hentydning.
Wampires skriver: OhhvhviEnig med de andre... jeg ville tage det som at han ikke ønskede at være en del af familien når det er så lang tid uden lyd og derfor vælge at acceptere at være alenemor og tage den derfra fremadrettet...
OhhvhviEnig med de andre...
Du bliver nødt til at komme med mange flere informationer hvis jeg skal tage stilling til det.
Hvad handlede skænderiet om? Hvad var der gået forud? Var det en planlagt graviditet ønsket af begge? Hvordan er mandens generelle personlighed og mentale balance?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128