Hvad ville du gøre? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
30 svar
17 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis faren til jeres kommende barn under et skænderi valgte at blive væk i en uge - måske mere uden at give lyd, hvorefter han så kom tilbage..hvordan ville du så reagere, og hvad ville du sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville være totalt stik tosset, og nok også bede ham om bare at blive væk! Bare ik ok! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ville være totalt stik tosset, og nok også bede ham om bare at blive væk! Bare ik ok! Vh stine

Okay
Så er jeg ikke ene om den holdning...

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Hvis faren til jeres kommende barn under et skænderi valgte at blive væk i en uge - måske mere uden at give lyd, hvorefter han så kom tilbage..hvordan ville du så reagere, og hvad ville du sige?

Well. For det første kom han ikke ind, for det andet havde jeg skiftet nummer. Det er jo fuldstændig uacceptabelt for mit vedkommende. 

Anmeld

2. april 2013

VIPpigen

fuldstændig enig med stinew79... bare ikke iorden

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Well. For det første kom han ikke ind, for det andet havde jeg skiftet nummer. Det er jo fuldstændig uacceptabelt for mit vedkommende. 

så du ville gøre det klart for ham at det var slut hvis han så opsøgte dig?

Anmeld

2. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med de andre...

jeg ville tage det som at han ikke ønskede at være en del af familien når det er så lang tid uden lyd og derfor vælge at acceptere at være alenemor og tage den derfra fremadrettet...

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

så du ville gøre det klart for ham at det var slut hvis han så opsøgte dig?

Nej, jeg ville ikke engang have en dialog med ham. Han fortjener ikke et sekund at ens tid Han må forstå en hentydning. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

OhhvhviEnig med de andre...

jeg ville tage det som at han ikke ønskede at være en del af familien når det er så lang tid uden lyd og derfor vælge at acceptere at være alenemor og tage den derfra fremadrettet...

Og hvis han så pludselig dukkede op?

Anmeld

2. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Du bliver nødt til at komme med mange flere informationer hvis jeg skal tage stilling til det.

Hvad handlede skænderiet om? Hvad var der gået forud? Var det en planlagt graviditet ønsket af begge? Hvordan er mandens generelle personlighed og mentale balance?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.