et lille festligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Kay

Mettefpigen skriver:

Jeg er i gang med at kigge på min 25 års :-) og der har jeg ikk direkte et tema, men bestiller en dj, farver er i gul, orange, pink og grøn, sætter kæmpe balloner op med helium.... Tænker lidt 80 er ;-)

uhhh lydder spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

khaleesi

Halloween/zoombie tema, eller eventyrs tema 

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha gad godt komme til 20-40'er fest. Gangster tema, 90'er tema. Eller måske en år 2050 fest... Vh stine

Anmeld

2. april 2013

Kay

khaleesi skriver:

Halloween/zoombie tema, eller eventyrs tema 

hvordan vil du lave invitationer og pynt og mad til dem?

Anmeld

2. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

Uha gad godt komme til 20-40'er fest. Gangster tema, 90'er tema. Eller måske en år 2050 fest... Vh stine

hvordan vil du udføre det ? 

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Kay skriver:

hvordan vil du lave invitationer og pynt og mad til dem?

Sådan:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

hvordan vil du udføre det ? 

Uha jeg ville helt sikkert sende en rigtig invitation afsted lavet af papir, hvori jeg feks skrev i anledning af min fødselsdag ville det glæde mig at se dig/ jer til en fest fuld af sving ( musikken ) fest og dine kustumer i 20 stil osv.

Så ville jeg vælge musik der passede til temaet, trække i mit bedste tøj, servere " korrekte" drikkevarer, mad osv.

Ellers ku det også ære sjovt at invitere til "Kom som en kendt" Hvor alle ska være udklædt som en kendt person. På den måde bestemmer folk selv deres stil. Vh stine

Anmeld

2. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan fortælle om min storesøsters første bryllup...

Hendes første mand var kendt som "ostekongen" i byen.. så det blev jo et prinsessebryllup med temaet helt fra invitationen lavet med ordlyd som invitation til royalt eventyrbryllup...

invitationen blev lavet på papir der lignede pargment papir inkl. flot rødt vokstempel og rullet sammen med reb bundet om.

det samme med hendes datters barnedåb... det var prinsessen der var blevet født og det var igen hele vejen fra invitationen og til maden og talerne...

Eneste tema ellers er Disney jeg kan tænke på lige nu... (ser vist for meget Disney Junior med sønnen for tiden...)

Anmeld

3. april 2013

Kay

Wampires skriver:

kan fortælle om min storesøsters første bryllup...

Hendes første mand var kendt som "ostekongen" i byen.. så det blev jo et prinsessebryllup med temaet helt fra invitationen lavet med ordlyd som invitation til royalt eventyrbryllup...

invitationen blev lavet på papir der lignede pargment papir inkl. flot rødt vokstempel og rullet sammen med reb bundet om.

det samme med hendes datters barnedåb... det var prinsessen der var blevet født og det var igen hele vejen fra invitationen og til maden og talerne...

Eneste tema ellers er Disney jeg kan tænke på lige nu... (ser vist for meget Disney Junior med sønnen for tiden...)

lige netop det skal være gennemført

Anmeld

3. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

Uha jeg ville helt sikkert sende en rigtig invitation afsted lavet af papir, hvori jeg feks skrev i anledning af min fødselsdag ville det glæde mig at se dig/ jer til en fest fuld af sving ( musikken ) fest og dine kustumer i 20 stil osv.

Så ville jeg vælge musik der passede til temaet, trække i mit bedste tøj, servere " korrekte" drikkevarer, mad osv.

Ellers ku det også ære sjovt at invitere til "Kom som en kendt" Hvor alle ska være udklædt som en kendt person. På den måde bestemmer folk selv deres stil. Vh stine

tænker så på den der fremtids fest... hvordan ser tingene ud der og hvad spiser og drikker man?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.