et lille festligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Kay

tankai skriver:

Ganske almindelig klæd-ud fest.. 

Synes det er humor, at se hvad folk finder på..

ja... men det er også bare meget fasterlavns agtigt i mine øjne men altid hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Kay

Lunae skriver:

Vi har holdt gallatema, 80'er tema, fairytale tema, Alice i eventyrland tema osv osv osv! Men mit ynglingstema er helt klart toga tema. Billigt og nemt

kan du beskrive pynt osv. tul dine forslag? 

Anmeld

2. april 2013

Kay

PernilleogLouis skriver:

Er kun blvet inviteret en gang til tema fest og der var det noget cowboy/indianer tamtam - helt ærligt så dukkede jeg bare op i alm tøj Jeg hader det virkeligt

jo men tema fest behøver jo ik være klæd ud fest  

Anmeld

2. april 2013

HopinWishin

Jeg elsker tema fester!! =)

Da jeg blev 25 år, holdt jeg Pirat fest...

Jeg lavede invitation hvor jeg havde lavet papiret gammelt at se på ligesom et skattekort.. dyppet det i kaffe, og brændt lidt i siderne

Der var kun to der ikke var klædt ud (og de var faktisk helt udenfor!!)... Så var der præmie til den bedst udklædte - som gæsterne stemte på. Så var der masser af rom, og bordene var dækket med kister med skatte i etc .

Til næste år bliver jeg 30.. og der skal temaet været Bond! =) Går stadig og tænker over detaljerne..

Anmeld

2. april 2013

HopinWishin

HopinWishin skriver:

Jeg lavede invitation hvor jeg havde lavet papiret gammelt at se på ligesom et skattekort.. dyppet det i kaffe, og brændt lidt i siderne

Der var kun to der ikke var klædt ud (og de var faktisk helt udenfor!!)... Så var der præmie til den bedst udklædte - som gæsterne stemte på. Så var der masser af rom, og bordene var dækket med kister med skatte i etc .

Til næste år bliver jeg 30.. og der skal temaet været Bond! =) Går stadig og tænker over detaljerne..

Kan da lige vedhæfte billede af mig og min mand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

Kay

HopinWishin skriver:

jeg bliver 30 om 4 år og det er netop til den fest jeg overvejer tema...

Anmeld

2. april 2013

Kay

HopinWishin skriver:

Kan da lige vedhæfte billede af mig og min mand

hvor er i fine 

Anmeld

2. april 2013

Frk. Himmelblå

Kay skriver:

hvis du skulle inviteres til, eller holde en fed og uforglemmelig tema fest...

hvilket tema skulle det så være? og hvordan ville du udføre dette tema? helt fra invitationer til oppyntning og underholdning? 

90'erfest. 

Med coco jambo, pisang ambon og Bleverly-plakater.

Alle skulle snaldre rundt på en solid bund af rejecocktail, flødekartofler og festskinke...

Hvem der bare kunne (gen)opleve at være så herligt blæst. Bare for en aften...

Anmeld

2. april 2013

Kay

Frk. Himmelblå skriver:

90'erfest. 

Med coco jambo, pisang ambon og Bleverly-plakater.

Alle skulle snaldre rundt på en solid bund af rejecocktail, flødekartofler og festskinke...

Hvem der bare kunne (gen)opleve at være så herligt blæst. Bare for en aften...

ja det kunne være hyggeligt

Anmeld

2. april 2013

Mettefpigen

Jeg er i gang med at kigge på min 25 års :-) og der har jeg ikk direkte et tema, men bestiller en dj, farver er i gul, orange, pink og grøn, sætter kæmpe balloner op med helium.... Tænker lidt 80 er ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.