Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvis du skulle inviteres til, eller holde en fed og uforglemmelig tema fest...
hvilket tema skulle det så være? og hvordan ville du udføre dette tema? helt fra invitationer til oppyntning og underholdning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: hvis du skulle inviteres til, eller holde en fed og uforglemmelig tema fest... hvilket tema skulle det så være? og hvordan ville du udføre dette tema? helt fra invitationer til oppyntning og underholdning?
cowboy temafest det kunne være super sjovt / indianer med
Den må jeg lige vende tilbage til senere, for det er da lidt af en opgave men en spændende een af slagsen Vil lige gå i tænkeboks - under alle omstændigheder bliver det en SKØN SKØN dag
Jeg hader fester med temaer så ville aldrig holde en Selv
B&J skriver: cowboy temafest det kunne være super sjovt / indianer med
ja det var vi til i sommer... det var suoer sjovt
MortilElias2010 skriver: Den må jeg lige vende tilbage til senere, for det er da lidt af en opgave men en spændende een af slagsen Vil lige gå i tænkeboks - under alle omstændigheder bliver det en SKØN SKØN dag
jeps... er lidt i god tid... men går og tænker på min næste runde føsdag... ( om 4 år)
PernilleogLouis skriver: Jeg hader fester med temaer så ville aldrig holde en Selv
hvis du så blev inviteret til en hvilken tema kunne du så bedst holde ud?
Ganske almindelig klæd-ud fest..
Synes det er humor, at se hvad folk finder på..
Kay skriver: hvis du så blev inviteret til en hvilken tema kunne du så bedst holde ud?
Er kun blvet inviteret en gang til tema fest og der var det noget cowboy/indianer tamtam - helt ærligt så dukkede jeg bare op i alm tøj Jeg hader det virkeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128