Jeg har vundet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

o1Mutte

Gittemor09 skriver:

hihih ingen har reageret endnu

kun min mor der har privat... at hun gerne vil med hvis det er stort og der er jaccosy (ej det kan jeg ikke stave til lige nu)

Hehe sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Gittemor09

o1Mutte skriver:

Hehe sjovt

hihi men det er bare så typisk min mor... hun hopper altid i med begge ben

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Haha ja lidt en øv dag at vinde noget Jeg hopper altid i med begge ben.. Jeg er så naiv og tror på alt og alle Og ingen tror på mig

Haha kender det godt, det er nu også mest fordi jeg har lavet en masse aprilsnar(re?) med hende førhen, så nu her tror hun simpelthen ikke på mig og jeg ringede til hende og var fuldstændig oppe og køre over at have vundet 10.000,- (Jeg vinder ALDRIG noget) og jeg havde jo glemt at det var 1. April, indtil hun bare råber "APRILSNAR!" lige i øret på mig... Øhhh, nej? Men ja jeg må jo bare ringe til hende i morgen og fortælle hende at det faktisk er rigtigt

Anmeld

1. april 2013

o1Mutte

Gittemor09 skriver:

hihi men det er bare så typisk min mor... hun hopper altid i med begge ben

Hah sådan er jeg også Jeg stoler da på at folk ikke laver numre med mig Nok derfor det altid går ud over mig.. Jeg er sådan et let offer

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Hov -Tillykke med gevinsten (Nu narre du mig ikke, vel? )

Tusind tak, de falder på et tørt sted

Anmeld

1. april 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Haha kender det godt, det er nu også mest fordi jeg har lavet en masse aprilsnar(re?) med hende førhen, så nu her tror hun simpelthen ikke på mig og jeg ringede til hende og var fuldstændig oppe og køre over at have vundet 10.000,- (Jeg vinder ALDRIG noget) og jeg havde jo glemt at det var 1. April, indtil hun bare råber "APRILSNAR!" lige i øret på mig... Øhhh, nej? Men ja jeg må jo bare ringe til hende i morgen og fortælle hende at det faktisk er rigtigt

Hahah kan lige se det for mig APRILSNAR! Dig =

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Præcis.... Mega irriterende og endnu mere fordi banken havde lukket i dag, så jeg kunne ikke engang indløse dem  

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Præcis.... Mega irriterende og endnu mere fordi banken havde lukket i dag, så jeg kunne ikke engang indløse dem  

Anmeld

1. april 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Tusind tak, de falder på et tørt sted

Ja -gid det var mig

Anmeld

1. april 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Totalt øv Men så har du noget at se frem til imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.