Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Yaaay jeg vinder ALDRIG noget!! Men alligevel har jeg lige vundet en rejse til Tjekkiet i 2 uger for 2 personer Så kommer manden og jeg på bryllupsrejse alligevel
Yaaay jeg vinder ALDRIG noget!! Men alligevel har jeg lige vundet en rejse til Tjekkiet i 2 uger for 2 personer Så kommer manden og jeg på bryllupsrejse alligevel
Aprilsnar?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: hihih hvor pudsigt.... har selv lige lagt en status på min fb denne : Hvor er det vildt... har vundet en uge i sommerhus på bornholm.... så skal der da lige nydes sommerferie med ungerne så skønt... Og mig som aldrig plejer og være heldig og vinde noget...
hihih hvor pudsigt....
har selv lige lagt en status på min fb
denne :
Hvor er det vildt... har vundet en uge i sommerhus på bornholm.... så skal der da lige nydes sommerferie med ungerne så skønt... Og mig som aldrig plejer og være heldig og vinde noget...
Muhmi skriver: Aprilsnar?
o1Mutte skriver: ..............Aprilsnar
..............Aprilsnar
o1Mutte skriver: Hehe det er da lidt skægt Er der så nogen der hopper på den?
Hehe det er da lidt skægt Er der så nogen der hopper på den?
hihih ingen har reageret endnu
kun min mor der har privat... at hun gerne vil med hvis det er stort og der er jaccosy (ej det kan jeg ikke stave til lige nu)
Muhmi skriver:
o1Mutte skriver: Yeee...
Yeee...
Hehehe... Min veninde vil ikke tro på at jeg har vundet 10.000,- på et skrabelod, men det har jeg... Det er bare en mega nederen dag at have vundet noget
Gittemor09 skriver: hihih ingen har reageret endnu kun min mor der har privat... at hun gerne vil med hvis det er stort og der er jaccosy (ej det kan jeg ikke stave til lige nu)
Muhmi skriver: Hehehe... Min veninde vil ikke tro på at jeg har vundet 10.000,- på et skrabelod, men det har jeg...  et er bare en mega nederen dag at have vundet noget
Hehehe... Min veninde vil ikke tro på at jeg har vundet 10.000,- på et skrabelod, men det har jeg...  et er bare en mega nederen dag at have vundet noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128