Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Arrrrrrrrjjjj så hoppede jeg lige i!!! Dumme
Arrrrrrrrjjjj så hoppede jeg lige i!!! Dumme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja!! Hvem gad ikke godt lige vinde sådan en tur
Ja!! Hvem gad ikke godt lige vinde sådan en tur
Muhmi skriver:
o1Mutte skriver: Yaaay jeg vinder ALDRIG noget!! Men alligevel har jeg lige vundet en rejse til Tjekkiet i 2 uger for 2 personer Så kommer manden og jeg på bryllupsrejse alligevel
Yaaay jeg vinder ALDRIG noget!! Men alligevel har jeg lige vundet en rejse til Tjekkiet i 2 uger for 2 personer Så kommer manden og jeg på bryllupsrejse alligevel
Hold nu kæft hvor er det da bare fantastisk og skønt for jer! Ej hvor er det godt, STORT STORT tillykke!!!!
o1Mutte skriver: ..............Aprilsnar
..............Aprilsnar
Jeg hader 1. april. Blev faktisk oprigtig glad på jeres vegne. Syntes bare det lød så skønt og som noget der ellers ikke var muligt for jer.
MortilElias2010 skriver: Jeg hader 1. april. Blev faktisk oprigtig glad på jeres vegne. Syntes bare det lød så skønt og som noget der ellers ikke var muligt for jer.
Hvor er du sød!
Det er så dejligt når folk bliver oprigtigt glade for andres lykke!
Maja84 skriver: Nej hvor lækkert for jer, stort stort tillykke, hvor fedt, håber i får en fantastisk tur, med dejligt vejr
Nej hvor lækkert for jer, stort stort tillykke, hvor fedt, håber i får en fantastisk tur, med dejligt vejr
o1Mutte skriver: Det var en lille aprilsnar
Det var en lille aprilsnar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128