så skete det også i lille Danmark=(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Nanna1985

Det er SÅ FORFÆRDELIGT

Stakkels stakkels lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, ganske forfærdeligt at det kan ske. Synes det virker meget uvirkeligt.

Hørte i radioen at han er blevet sigtet for uagtsomt manddrab.

Anmeld

26. juni 2009

Englebisse

Eva skriver:

Puha...jeg kan slet ikke ha alt det de fortæller...det lille menneske i bilen har kæmpet for sit liv, spændt fast i en glohed bil, kæmpet sig ud af en autostol og liggende alene og dø på gulvet af bilen...jeg må sige at jeg har det så dårligt med det, puha, det er anden gang i mit liv at sådan noget rammer mig så hårdt...stakkels lille menneskebarn. Håber at hun hurtigt besvimede og ikke led en grusom død...det er så uretfærdigt...stakkels pige..
Er det bare mig der slet ikke kan rumme tanken..og jer med små piger på omkring et år...er I ikke helt ødelagte ved tanken??
Eva, som er virkelig påvirket af det og bare har lyst til at kramme mine drenge...puha..

Jeg er virkelig også meget påvirket af det. Jeg har grædt hver gang vi har snakket om den forfærdelig situation. Som min mand siger alle må da være påvirket af det.
Puha kan slet ikke klare tanken om hvor meget den lille pige har lidt.....
::::::-(

Anmeld

26. juni 2009

BellaT

Det er SÅ forfærdeligt. Men små børn dør jo. Det er virkeligheden.
Synes bare det her virker så "unødvendigt" (mangler et bedre ord...). Havde faren ikke været så stresset eller tankeløs eller hvad han nu var, så levede pigen endnu.
Kan ikke forstå hvordan man kan glemme sit barn en hel dag. Måske jeg til nød kan forstå, at man kan glemme barnet en time eller to, men en HEL arbejdsdag! Men det er jo nemt at dømme. Faren har det helt sikkert helt ufatteligt dårligt. Han må føle dyb dyb sorg langt ind i knoglerne lige nu. Stakkels pige og stakkels familie.

Sov sødt lille tapre pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.