så skete det også i lille Danmark=(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Mette-Marie

ladydan1 skriver:

hvad med bo...kender du ham ?? Han deler kontor med sune og Lars-Henrik
:-)..

Karsten..har med garanti mødt ham :-) men kan ikke lige placere ham.

:-) Sisse

Åhhh Sisse alle de navne du lige slynger ud haha Sune kender jeg fordi vi var til den årlige middag for direktionen med "fruer" i maj og da blev vi placeret ved samme bord som Sune og hans kone. Jeg synes også Karsten har nævnt navnet Bo, men jeg hører mest om dem der sidder i direktionen.

Hvad lavede du i NNIT?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Ni-ko-li-ne

ja føj!

hvordan kan man det?

jeg kan ikke få mig selv til at tro det var med vilje.... hvis det er det, så er han psykisk syg på en eller anden måde...

Anmeld

25. juni 2009

mama09

PUHA, forfædeligt!..så har man sku et for stresset liv! men tænk at skulle leve med det........ åhhh...
R.I.P BABY!

Anmeld

25. juni 2009

Christopher&Andreas

Neeeeej!!!!!! hvad sker der lige man kan sku da ikke glemme sin baby i en bil en hel dag..... Hvad sker der lige puha det er frygteligt at tænke på.... Stakkels mor....

Anmeld

25. juni 2009

Nemesis

Mette-Marie skriver:

Åhhh Sisse alle de navne du lige slynger ud haha Sune kender jeg fordi vi var til den årlige middag for direktionen med "fruer" i maj og da blev vi placeret ved samme bord som Sune og hans kone. Jeg synes også Karsten har nævnt navnet Bo, men jeg hører mest om dem der sidder i direktionen.

Hvad lavede du i NNIT?

heheh ja hvad lavede jeg...ALT muligt....lige fra at sørge for mødeforplejning til bla. møderne for de høje herrer :-) til fraværsindtasting. Indkøb af div..fx "pakker" til de nyansate men også kaffe osv.

Snakkede med håndværkere, rengøring, blomsterpasserne, læste korrektur osv osv :-) Sørgede for at huset fungerede.

:-) Sisse

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Fatter det slet ikke... Kan man bare ikke...

Anmeld

26. juni 2009

MaleneG

Virkelig tragisk

Anmeld

26. juni 2009

xx

Manden og jeg sad og læste det på text-tv igår aftes og min mands første kommentar var "Så har man sgu lidt for travlt".....og jeg giver ham fuldstændig ret. HVIS det virkelig er en forglemmelse så har man sgu godt nok lidt for travlt med at komme på job. Tænk engang at glemme et barn i bilen.....jeg fatter det simpelthen ikke. Da jeg læste det blev jeg helt dårlig og fik en stor klump i halsen. 

Lige umiddelbart tænker jeg at de forældre ikke er meget værd, men på den anden side aner jeg jo intet om deres liv. Børnefamilier ligger under for et meget stort pres og alle forventer at forældrene både skal have et kæmpe overskud derhjemme og på arbejdet, men sådan hænger det altså bare ikke sammen. Når du giver meget på arbejdet er der mindre at give af derhjemme og omvendt og lad os bare sige at børnene måske på skift har været syge i en periode så forældrene har været væk fra arbejde og arbejdet begynder at presse lidt på og med finanskrise og frygt for at miste sit job bliver de mere stressede end godt er....og så sker det utænkelige. Jeg aner jo som sagt intet om deres liv eller dem som mennesker. prøver bare at forestille mig, hvordan noget så forfærdeligt skulle kunne ske ved et uheld... 

Anmeld

26. juni 2009

Sweet1978

Ja jeg hørte det i morgenradioen, det er grimt, kan ikke forstå hvordan det kan ske, de siger da lyde mm. så man ved de er der. Men også at ingen har gået forbi bilen og opdaget noget, det er mystisk.

Anmeld

26. juni 2009

smokie

c skriver:

Manden og jeg sad og læste det på text-tv igår aftes og min mands første kommentar var "Så har man sgu lidt for travlt".....og jeg giver ham fuldstændig ret. HVIS det virkelig er en forglemmelse så har man sgu godt nok lidt for travlt med at komme på job. Tænk engang at glemme et barn i bilen.....jeg fatter det simpelthen ikke. Da jeg læste det blev jeg helt dårlig og fik en stor klump i halsen. 

Lige umiddelbart tænker jeg at de forældre ikke er meget værd, men på den anden side aner jeg jo intet om deres liv. Børnefamilier ligger under for et meget stort pres og alle forventer at forældrene både skal have et kæmpe overskud derhjemme og på arbejdet, men sådan hænger det altså bare ikke sammen. Når du giver meget på arbejdet er der mindre at give af derhjemme og omvendt og lad os bare sige at børnene måske på skift har været syge i en periode så forældrene har været væk fra arbejde og arbejdet begynder at presse lidt på og med finanskrise og frygt for at miste sit job bliver de mere stressede end godt er....og så sker det utænkelige. Jeg aner jo som sagt intet om deres liv eller dem som mennesker. prøver bare at forestille mig, hvordan noget så forfærdeligt skulle kunne ske ved et uheld... 

Helt enig verden er ikke nem at leve i for tiden alt skal være så perfekt....

Frygtelig hændelse men sidder også at tænker på det 2 barn hvordan har den det pludselig ikke at have sin søster mere også kun være 3 år og ikke forstå ret meget måske og hvordan forklarer forældrene deres 2 andet barn at far glemte søstren i bilen..

Starkels familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.