Manden og jeg sad og læste det på text-tv igår aftes og min mands første kommentar var "Så har man sgu lidt for travlt".....og jeg giver ham fuldstændig ret. HVIS det virkelig er en forglemmelse så har man sgu godt nok lidt for travlt med at komme på job. Tænk engang at glemme et barn i bilen.....jeg fatter det simpelthen ikke. Da jeg læste det blev jeg helt dårlig og fik en stor klump i halsen.
Lige umiddelbart tænker jeg at de forældre ikke er meget værd, men på den anden side aner jeg jo intet om deres liv. Børnefamilier ligger under for et meget stort pres og alle forventer at forældrene både skal have et kæmpe overskud derhjemme og på arbejdet, men sådan hænger det altså bare ikke sammen. Når du giver meget på arbejdet er der mindre at give af derhjemme og omvendt og lad os bare sige at børnene måske på skift har været syge i en periode så forældrene har været væk fra arbejde og arbejdet begynder at presse lidt på og med finanskrise og frygt for at miste sit job bliver de mere stressede end godt er....og så sker det utænkelige. Jeg aner jo som sagt intet om deres liv eller dem som mennesker. prøver bare at forestille mig, hvordan noget så forfærdeligt skulle kunne ske ved et uheld...
Anmeld