så skete det også i lille Danmark=(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Englebisse

Jeg synes altså der sker alt for mange hændelser med små børn der dør. Jeg kan slet ikke klar den tanke. Pyha jeg græder hver gang jeg tænker på det stakkels barn som har siddet i den bil i en hel dag, og så dør af dehydering. 
Jeg håber virkelig at barnet har siddet og sovet det meste af tiden. For kan da slet holde tanken ud hvis barnet har siddet og skreget efter sine forældre...
Det gør ondt i mit hjerte ::::::-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Tina2

Den mand må sgu ha været ualmindelig stresset eller bare ikke rask oveni hovedet..... Synes simpelthen det er SÅ forfærdeligt....:-(((((((((

Stakkels lille mus der har siddet der i bagende varme og kæmpet for at komme fri  

Anmeld

26. juni 2009

Mutti2

Det er simpelthen forfærdeligt. Men er enige med en del af jer, at det lyder meget mystisk, at man en hel dag kan glemme sit barn i en bil.

Synes også det virker lidt mystisk at det dagen forinden var over alle aviser hvordan akkurat det samme var sket med en familie i belgium!! Hmm....

Men om det er med vilje eller ej, har jeg selvfølgelig ingen grundlag for at dømme!! 

Hold kæft hvor havde jeg begået mord, hvis nogen glemte min datter i en bil en hel dag!!

Knus Pernille som lige giver Milla-Victoria et ekstra knus nu her når hun skal op og hente hende i dagplejen

Anmeld

26. juni 2009

Mimic

en opdatering: et vidne har set hende, men gjorde ikke noget,  og den lille er tilsyneladende kommet ud af stolen, for hun blev fundet i bunden af bilen

http://www.bt.dk/krimi/vidne-saa-etaarig-i-live-i-glohed-bil

Anmeld

26. juni 2009

sarahb

c skriver:

Manden og jeg sad og læste det på text-tv igår aftes og min mands første kommentar var "Så har man sgu lidt for travlt".....og jeg giver ham fuldstændig ret. HVIS det virkelig er en forglemmelse så har man sgu godt nok lidt for travlt med at komme på job. Tænk engang at glemme et barn i bilen.....jeg fatter det simpelthen ikke. Da jeg læste det blev jeg helt dårlig og fik en stor klump i halsen. 

Lige umiddelbart tænker jeg at de forældre ikke er meget værd, men på den anden side aner jeg jo intet om deres liv. Børnefamilier ligger under for et meget stort pres og alle forventer at forældrene både skal have et kæmpe overskud derhjemme og på arbejdet, men sådan hænger det altså bare ikke sammen. Når du giver meget på arbejdet er der mindre at give af derhjemme og omvendt og lad os bare sige at børnene måske på skift har været syge i en periode så forældrene har været væk fra arbejde og arbejdet begynder at presse lidt på og med finanskrise og frygt for at miste sit job bliver de mere stressede end godt er....og så sker det utænkelige. Jeg aner jo som sagt intet om deres liv eller dem som mennesker. prøver bare at forestille mig, hvordan noget så forfærdeligt skulle kunne ske ved et uheld... 

ENIG, vi ved ikke noget om deres liv andet end han har en høj stilling og nok ikk er vant til at aflevere børnene.
STAKKELS mand han har da abolut ikk haft intention om at slå sit barn ihjel. men stress kan gøre meget ved hjernen..
Jeg føler med familien og også med faderen. puha hvor må han ha det dårligt.

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Puha...jeg kan slet ikke ha alt det de fortæller...det lille menneske i bilen har kæmpet for sit liv, spændt fast i en glohed bil, kæmpet sig ud af en autostol og liggende alene og dø på gulvet af bilen...jeg må sige at jeg har det så dårligt med det, puha, det er anden gang i mit liv at sådan noget rammer mig så hårdt...stakkels lille menneskebarn. Håber at hun hurtigt besvimede og ikke led en grusom død...det er så uretfærdigt...stakkels pige..
Er det bare mig der slet ikke kan rumme tanken..og jer med små piger på omkring et år...er I ikke helt ødelagte ved tanken??
Eva, som er virkelig påvirket af det og bare har lyst til at kramme mine drenge...puha..

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

karina22 skriver:

det er også mig en gåde hvordan det kan lade sig gøre.. så frygteligt..
jeg har det så dårligt inden i... HVORDAN KAN MAN GLEMME SIT BARN????

Det spurgte jeg også min kæreste , hvordan man ka' glemme sit barn ?

Det er bare så forfærdeligt at læse/høre om det i TVet .. Men jeg blev ikk' dårlig , bare virkelig chokeret over det ..

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Eva skriver:

Puha...jeg kan slet ikke ha alt det de fortæller...det lille menneske i bilen har kæmpet for sit liv, spændt fast i en glohed bil, kæmpet sig ud af en autostol og liggende alene og dø på gulvet af bilen...jeg må sige at jeg har det så dårligt med det, puha, det er anden gang i mit liv at sådan noget rammer mig så hårdt...stakkels lille menneskebarn. Håber at hun hurtigt besvimede og ikke led en grusom død...det er så uretfærdigt...stakkels pige..
Er det bare mig der slet ikke kan rumme tanken..og jer med små piger på omkring et år...er I ikke helt ødelagte ved tanken??
Eva, som er virkelig påvirket af det og bare har lyst til at kramme mine drenge...puha..

Jeg kan slet ikke reagere fordi det er så uvirkeligt for mig ... Kan slet slet ikke forstå sådan noget overhoved kan ske

Anmeld

26. juni 2009

Camilla_a

Eva skriver:

Jeg er nød at holde op med at læse om det og ik se noget om i fjernsynet, for begynder at tude hver gang... Har en dreng på snart 2 og kan slet ik holde tanken ud at sådan en lille person har siddet i en bil så lang tid. Bliver nød til at kramme ham en gang mere nu!

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Camilla_a skriver:

Jeg er nød at holde op med at læse om det og ik se noget om i fjernsynet, for begynder at tude hver gang... Har en dreng på snart 2 og kan slet ik holde tanken ud at sådan en lille person har siddet i en bil så lang tid. Bliver nød til at kramme ham en gang mere nu!

Jeg hopper også af tråden nu og stopper med at se nyheder et par dage...har lige måtte ringe til min x for at tale med drengene og der brød jeg helt sammen...kan bare ikke have sådan noget...børn burde bare ikke kunne skades, de er jo små uskyldige engle...
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.