Jeg har aldrig helt forstået konceptet i at træne et barn til noget som de rent fysiologisk enten er klar til eller ikke...
Jeg har aldrig brugt pottetræning og i min verden er det spild af tid...og noget der hører fortidens tankegang til...
Hvad mener I...pottetræning eller ej...og hvorfor?
Knus Eva..hvis børn heller aldrig har brugt potte-smiler
Nej det har jeg ikke:0)
Det kom helt narturligt en dag.
Varm sommerdag, Asta gik rundt uden ble.
Jeg var gået på toilet og sad og tissede ..........lille hyggelig detalje.......så kom Asta ud til mig, og hun stod så urolligt. Så spurgte jeg: Skal du tisse. og hun svarede ja.
Så jeg nærmeste væltede af toilettet og satte hende op, og tjah hun tissede og lavede puha, og fra den dag har hun ikke brugt en ble, heller ikke om natten:0)
Det var i uge 26 2006, så hun var lige under 2 1/2:0)
Jeg havde slet ikke overvejet at det var tid til potte, men det kom bare vupti vupti:0) og hun var klar, havde minimale uheld, og dem der var, var om natten:0)
Min kærestes søn er snart 3 1/2 og han kom for nogle måneder siden og sagde at nu synes han gerne han ville på potten. Så den weekend var det af med bleen, og en ang i timen sendte vi ham ud og tisse og det gjorde han gladeligt, og vupti ingen ble siden:0)
Knus fra Christina, hvis børn minimalt har brugt potte( synes det er lidt "klamt" så hurtigt over på toilet:0))
Anmeld