Vil i høre en crazy historie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Miss Kat

Kathepige skriver:

Og tusind tak til jer andre for jeres søde beskeder.

Ja, det var sgu lidt af en omgang, jeg var igennem, men heldigvis er jeg ved at komme ovenpå igen efter et par hårde dage hjemme på sofaen.

Tanken er også at sende en klage, men jeg bliver lige nødt til at få det hele samlet i hovedet.

Normalt er det ikke et problem for mig at formulere mig fornuftigt, men i det her tilfælde følte jeg virkelig, at jeg blev chokeret over behandlingen. Det chok skal jeg vist lige komme mig over, så jeg ikke kommer til at skrive noget, jeg ville fortryde.

God 2. påskedag til jer alle

Godt at høre, du klager. Yderligere kan du overveje evt. at tjekke, om det kunne være en historie for medierne, eftersom der er en del fokus på emnet for tiden. Jeg kender desværre også selv alt, alt for godt til lægesjusk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Flødebollen

Skouboe skriver:

Jeg er enig med de andre i at du skal klage, men jeg må så også sige at min familie i øjeblikket er hele klagecirkusset igennem, og de fremstår altså ikke mere professionelle end den behandling du har fået. 

Hvis der er noget, kan jeg anbefale patientkontoret for region Midt. jeg tror det er i Viborg, jeg går ud fra det er i Region Midt de har behandlet dig sådan?

Jep - Regionshospitalet Horsens..

Anmeld

1. april 2013

Flødebollen

Miss Kat skriver:

Godt at høre, du klager. Yderligere kan du overveje evt. at tjekke, om det kunne være en historie for medierne, eftersom der er en del fokus på emnet for tiden. Jeg kender desværre også selv alt, alt for godt til lægesjusk....

Tragikomisk: Jeg er selv journalist

Anmeld

2. april 2013

Miss Kat

Kathepige skriver:

Tragikomisk: Jeg er selv journalist

Og straks blev hele fadæsen langt mere interessant.

Anmeld

2. april 2013

Flødebollen

Miss Kat skriver:

Og straks blev hele fadæsen langt mere interessant.

Endnu mere: Jeg har arbejdet for den lokale avis, der hører til i den by, jeg var indlagt..

Problemet er sådan set bare det der med, at det er enkeltsager. Altså. som når 1 mand sloges med kommunen. eller 1 kvinde er sure på lederen i daginstitutionen.

Anmeld

2. april 2013

Miss Kat

Kathepige skriver:

Endnu mere: Jeg har arbejdet for den lokale avis, der hører til i den by, jeg var indlagt..

Problemet er sådan set bare det der med, at det er enkeltsager. Altså. som når 1 mand sloges med kommunen. eller 1 kvinde er sure på lederen i daginstitutionen.

Ja, lige præcis. Det er derfor, jeg tænker, man kunne være heldig at nogen ville finde historien interessant, udelukkende fordi der allerede har været nogle artikler om emnet for nylig og fordi mange medier jo gerne vil have mere brænde til det allerede eksisterende bål. Ellers har du fuldstændigt ret.

Anmeld

2. april 2013

Flødebollen

Miss Kat skriver:

Ja, lige præcis. Det er derfor, jeg tænker, man kunne være heldig at nogen ville finde historien interessant, udelukkende fordi der allerede har været nogle artikler om emnet for nylig og fordi mange medier jo gerne vil have mere brænde til det allerede eksisterende bål. Ellers har du fuldstændigt ret.

Nu har jeg hvert fald sendt historien til 2 tidligere kollegaer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.