Anonym skriver:
Tak for dit svar. 
Det er godt og høre det kan gå godt selvom man er alene med det. Jeg kan bare overhovedet ikke se mig selv i den situation. Jeg VIL ikke være alenemor. Ved godt jeg er stædig der. Det er bare ikke mig, jeg ville ikke kunne klare det.
jeg synes det er super flot at du indrømmer at du ikke vil og kan være alenemor.... hatten af for det (hvis jeg havde en på)
men du må også vende den om, og se på dit lille barn at det også har brug for en glad far OG mor.... og hvis du ikke er glad som tingene er nu, kan dit barn mærke det...
lad mig fortælle en lille historie fra inden jeg gik fra min datters far...
jeg troede det hele gik så godt med min datter, at hun trivedes og var så glad... det eneste problem var at hun sov om dagen, og var vågen hele natten... hun vendte simpelthen rundt på nat og dag.... Jeg kunne ikke lige gennemskue hvorfor, eller få rettet op på det... tilsidst fik jeg åbnet mine øjne så meget at jeg kunne se problemet...
hendes far og jeg diskuterede alle timer, hver dag, når vi var vågne... det gik udover hende, og hun sov når vi var vågne så vi kunne diskutere, og var vågen om natten hvor hun kun havde mig, og ikke skulle høre på nogle diskutioner... sådan kørte det i de første 3 mdr. af hendes levetid, indtil jeg sagde fra, og var vågnet godt og grundigt op....
det kan være "farligt" og leve i et forhold hvor man ikke kan blive enige om tingene... og set i bakspejlet bebrejder jeg virkelig mig selv at jeg har kunne få mig selv til og diskutere foran min egen datter, og være tæt på at have "ødelagt" hende....
jeg holdte alt dette for mig selv, men måtte bare ud med det tilsidst, og da jeg havde gjort det forbi med hendes far, måtte jeg snakke med nogle om det for ikke og bryde sammen... jeg tog den med min sundhedsplejerske (trods for min læge også mente vi skulle have hjælp pga. vores alder ( dog til ingen nytte ))
undskyld det blev langt