Anonym skriver:
Hej alle sammen.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Fødte vores dejlige datter for 1 ½ måned siden, elsker hende overalt på jorden. Mig og min kæreste, hendes far, er sammen.
Nu er det bare sårn jeg føler jeg står med det hele selv. Jeg laver alt i huset, og tager mig af den lille når min kæreste sover. Det med og sove for ham foregår som regel hele morgenen og formiddagen og middagen.. Så det er meget tid jeg står selv med hende og huset. Jeg har snakket med ham om det, og han er ikke til og tale med, for han kan ikke selv se det. Og han bliver stiktosset hvis jeg bringer det på bane igen.
Hvad skal jeg gøre? Har overvejet og skride fra det hele, det gør bare for ondt i hjertet og tænke tanken om og gøre det, vil ikke leve uden ham og uden min datter, men det her dræber mig langsomt indeni. Jeg bliver mere og mere depri og mister modet til noget som helst. Jeg vil være en familie, os 3, jeg vil ikke være alenemor, det kan jeg ikke klare, så hvad gør jeg?
Jeg kan ikke klare det mere
jeg forstår godt dit dilemma....
jeg er selv alenemor, og jeg har det så meget bedre end da jeg var sammen med fædrene.....
min datter er i dag 3½ år, og har altid være alene med hende... det var så meget bedre for mig og være alene da jeg stod i samme situation som dig, og jeg blev simpelthen så meget kørt ned fordi jeg stod med det hele selv...
det var en svær beslutning og være alene... men det bedste jeg nogensinde har gjort...
jo, gu er det hårdt til tider... men jeg bestemmer selv hvordan det hele skal fungere og hvordan vores dagligdag ser ud... så har kun mig selv og takke for hvis en dag løber skævt...
håber du kunne bruge mit svar, og du er også velkommen til og skrive til mig privat....