Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaNymannMadsen skriver: jo tak vi skal giftes 26 oktober (utroligt nok 2 dage før mandens 30 års fødselsdag)tillykke med brylluppet den 20 april. har i det hele på plads så. ?
jo tak vi skal giftes 26 oktober (utroligt nok 2 dage før mandens 30 års fødselsdag)tillykke med brylluppet den 20 april. har i det hele på plads så. ?
Vi mangler en del endnu .. Men det begynder at hjælpe på det :D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Hehe .. Noah ser Lego Ninjago på ipaden + der køre tegnefilm på tv'et .. men det er jo ferie
Hehe .. Noah ser Lego Ninjago på ipaden + der køre tegnefilm på tv'et .. men det er jo ferie
he he ja det er altid rart med ferie Sofie har det der "min bio"... og der er lige kommet påskefilm
CarinaSB skriver: Vi mangler en del endnu .. Men det begynder at hjælpe på det
Vi mangler en del endnu .. Men det begynder at hjælpe på det
NinaNymannMadsen skriver: så det da godt der stadig er nogen dage at løbe på endnu. jeg har kjolen på plads og det er så det men har også laaaaaaang tid endnu.
så det da godt der stadig er nogen dage at løbe på endnu. jeg har kjolen på plads og det er så det men har også laaaaaaang tid endnu.
jeg har også kjolen på plads .. skal dog lge lægges op .. det vi egentlig mangler er drikkevare, natmad og dessert .. :)
Gittemor09 skriver: he he ja det er altid rart med ferie Sofie har det der "min bio"... og der er lige kommet påskefilm
Okay .. er det noget man kan få til ipaden?
Kæresten er taget til juncker koncert i Ålborg, så mig og basse ser Olsen banden og hygger med chips og snoller
kriknu skriver: Jeg ligger bare lige her og keder mig noget så grusomt!
Jeg ligger bare lige her og keder mig noget så grusomt!
Det lyder ikke sjovt :(
CarinaSB skriver: jeg har også kjolen på plads .. skal dog lge lægges op .. det vi egentlig mangler er drikkevare, natmad og dessert ..
jeg har også kjolen på plads .. skal dog lge lægges op .. det vi egentlig mangler er drikkevare, natmad og dessert ..
NinaNymannMadsen skriver: skønt. det er da ikke helt vildt meget så alligevel. eller det ved jeg ikke ved jo ikke hvor mange i bliver. det kan jo hurtig blive meget hvis man bliver mange jo.
skønt. det er da ikke helt vildt meget så alligevel. eller det ved jeg ikke ved jo ikke hvor mange i bliver. det kan jo hurtig blive meget hvis man bliver mange jo.
vi bliver 32 .. :) Hvad med jer?
lucas<3 skriver: Kæresten er taget til juncker koncert i Ålborg, så mig og basse ser Olsen banden og hygger med chips og snoller
Ej hvor hyggeligt :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128