Hvad laver i her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
35 svar
3 synes godt om
29. marts 2013

CarinaSB

Manden er blevet kidnappet idag så han er ude og fejre polteraben :) Så jeg sidder bare og slapper af .. Den mindste sover og den store ser tegnefilm :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

CarinaSB skriver:

Manden er blevet kidnappet idag så han er ude og fejre polteraben Så jeg sidder bare og slapper af .. Den mindste sover og den store ser tegnefilm

Jeg ligger og slapper af i sofaen og lader op til imorgen og søndag hvor vi skal til påskefrokost begge dage. Det bliver nok noget så hårdt da jeg er begyndt og få ondt i lænden og ned i benene,

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

MiichellaMalou skriver:

Jeg ligger og slapper af i sofaen og lader op til imorgen og søndag hvor vi skal til påskefrokost begge dage. Det bliver nok noget så hårdt da jeg er begyndt og få ondt i lænden og ned i benene,

Øv det er træls med smerter :(

Anmeld

29. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

CarinaSB skriver:

Øv det er træls med smerter

Rigtig meget og når man kun er 14+0 idag.

Anmeld

29. marts 2013

Valle81

Efter en dag, hvor vi har sat trampolin op, hoppet med drengene, leget med modellervoks, spist pizza osv så skal manden og jeg slappe af med filmen de urørlige:-) vi skal til at putte drengene og Asta er på miniferie hos mormor og morfar:-)

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg har det meste af dagen slappet af, vi var i givskud zoo igår, og det har godtnok taget hårdt på energien (som jeg i forvejen ikke har meget af ligenu i den her graviditet).
Her til aften har vi lavet en lagkage med marabou/daim creme, den skal pyntes om lidt. Nu skal vi se Olsen banden, og om 30 min kommer min svoger lige forbi og skal smage noget kage. Og henter et billede min søn malede den anden dag til ham.
Ellers skal vi bare slappe af resten af aften og hygge om Benjamin.

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

MiichellaMalou skriver:

Rigtig meget og når man kun er 14+0 idag.

Ja så syntes man sq at tiden bliver lang .. :(

Anmeld

29. marts 2013

Gittemor09

CarinaSB skriver:

Manden er blevet kidnappet idag så han er ude og fejre polteraben Så jeg sidder bare og slapper af .. Den mindste sover og den store ser tegnefilm

sidder og hygger med min datter

lillebror er blevet puttet....

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

Valle81 skriver:

Efter en dag, hvor vi har sat trampolin op, hoppet med drengene, leget med modellervoks, spist pizza osv så skal manden og jeg slappe af med filmen de urørlige:-) vi skal til at putte drengene og Asta er på miniferie hos mormor og morfar:-)

Det bliver da dejligt med en hygge aften sammen med manden :)

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

Valle81 skriver:

Det bliver da dejligt med en hygge aften sammen med manden :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.