Hvad laver i her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

CarinaSB

Benjamins'mor skriver:

Jeg har det meste af dagen slappet af, vi var i givskud zoo igår, og det har godtnok taget hårdt på energien (som jeg i forvejen ikke har meget af ligenu i den her graviditet).
Her til aften har vi lavet en lagkage med marabou/daim creme, den skal pyntes om lidt. Nu skal vi se Olsen banden, og om 30 min kommer min svoger lige forbi og skal smage noget kage. Og henter et billede min søn malede den anden dag til ham.
Ellers skal vi bare slappe af resten af aften og hygge om Benjamin.

Årh lagkage .. :D Det bliver hyggeligt med en dejlig aften :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

CarinaSB

Gittemor09 skriver:

sidder og hygger med min datter

lillebror er blevet puttet....

Det lyder også bare rigtig hyggeligt :)

Anmeld

29. marts 2013

Gittemor09

CarinaSB skriver:

Det lyder også bare rigtig hyggeligt

det er også super hyggeligt vi ser cirkus revy eller hun ser film på ipad, og lidt cirkus revy

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

Gittemor09 skriver:

det er også super hyggeligt vi ser cirkus revy eller hun ser film på ipad, og lidt cirkus revy

Hehe .. Noah ser Lego Ninjago på ipaden + der køre tegnefilm på tv'et .. men det er jo ferie 

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

CarinaSB skriver:

Årh lagkage .. Det bliver hyggeligt med en dejlig aften

Ja.

Anmeld

29. marts 2013

NinaNymannMadsen

slapper bare af.
den bette sover og den store ja hun render stadig frem og tilbage for hun vil ikke sove selvom hun er snyde træt.

ser lige nu kanal 4. der er film lige nu.
og ellers så er jeg igang med at planlægge bryllup til oktober. og er ved at finde ud af hvad vi skal ha med imorgen i svømmehallen.

Anmeld

29. marts 2013

CarinaSB

NinaNymannMadsen skriver:

slapper bare af.
den bette sover og den store ja hun render stadig frem og tilbage for hun vil ikke sove selvom hun er snyde træt.

ser lige nu kanal 4. der er film lige nu.
og ellers så er jeg igang med at planlægge bryllup til oktober. og er ved at finde ud af hvad vi skal ha med imorgen i svømmehallen.

uhh hvor dejligt .. Og tillykke med det kommende bryllup :) skal selv giftes her d 20 april :)

Anmeld

29. marts 2013

Maria-s

Jeg har egentlig lyst til at gå ind og sy, har en masse ideer. Men jeg er bare SÅ SUPER træt Og lad.... Tror jeg venter på min søn er faldet ordentlig i søvn ( en halv times tid) og så går jeg ind og gør en joggindragt færdig til ham mangler kun at sy lidt ind + rib i arme og ben = ret så overskueligt, men også en kende kedeligt

Anmeld

29. marts 2013

NinaNymannMadsen

CarinaSB skriver:

uhh hvor dejligt .. Og tillykke med det kommende bryllup skal selv giftes her d 20 april

jo tak vi skal giftes 26 oktober (utroligt nok 2 dage før mandens 30 års fødselsdag)

tillykke med brylluppet den 20 april. har i det hele på plads så. ?

Anmeld

29. marts 2013

kriknu

Jeg ligger bare lige her og keder mig noget så grusomt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.