Brug af iPad, mobil, dvd osv.. (Børn omkring de 2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Skouboe

Pigerne får ofte lov til at se iPad om morgenen, det gør bare at morgenerne glider lidt nemmere. Ellers er det bandlyst til de andre måltider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

morethanperfect

Tegefilm om morgenen mens han spiser morgenmad er okay .. Dog vil jeg helst ha han sidder ved bordet .. Især nu hvor Noel også får havregrød , så de kan spise sammen ..

Om aftenen er alt slukket ..
Intet tv , mobiler , ipads eller noget som helst kører mens vi spiser .. Det gælder også for os andre !

Anmeld

29. marts 2013

MaleneJensen

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig efter at vide jeres forbrug af forskellige medier (børn omkring de 2 år)..

hej

Jeg har en datter på 2 år herhjemme og når der bliver spist er tvét altid slukket! Hun får lov til af se lidt tegnefilm men i meget begrænsede mængder da hun er god til af lege så det syntes vi herhjemme er sundere end alt det tv og computere og hva der nu ellers er

Anmeld

29. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig efter at vide jeres forbrug af forskellige medier (børn omkring de 2 år)..

Min søn er godt nok kun halvandet, men nej, når der spises er fjernsynet slukket. 

Derudover hygger far og søn dagligt med apps på ipad'en. TV, dvd o.s.v. interesserer han sig ikke for. Han kan måske se 5 minutter af en tegnefilm, men så gider han ikke længere. Han synes at apps'ene er meget sjovere. Jeg vil skyde på at de sidder sammen med ipad'en cirka et kvarter om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.