Brug af iPad, mobil, dvd osv.. (Børn omkring de 2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser jeres barn tv, dvd eller iPad når de spiser? Giv også gerne en kommentar omkring forbruget ellers..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.027 visninger
23 svar
11 synes godt om
28. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig efter at vide jeres forbrug af forskellige medier (børn omkring de 2 år)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Ryberg

Altså nu spørger du - når de spiser..

Hjemme hos os er alt slukket når vi spiser aftensmad...

Han ser tegnefilm når han spiser morgenmad..

Og han leger med diverse spil på vores tablet og mobil et par gange om ugen..

Anmeld

28. marts 2013

Maria-s

Vi bruger det når vi er "låst fast" og han bare ikke gider spise og ikke har villet i nogle dage (aftensmad). Så kan vi godt finde på at vise "Magnus og Myggen" på I-pad og så spiser han eller hvis vi er ude at spise, så for at holde ham hen ved bordet

Anmeld

28. marts 2013

Valle81

Nogle gange ser de tegnefilm på iPad om morgenen, når de spiser morgenmad, 2,3 og 9 år:-)

Yderst sjældent til aftensmad, så er det fordi vi laver ekstra hygge og sidder ovenpå og spiser I sofa og ved tv:-)

Ellers har de fri adgang til iPad og telefoner. Nogle dage har de amok, andre dage bruger de slet ikke:-)

Anmeld

28. marts 2013

MyLove E

Jeg har stemt aldrig. Det er hovede måltid jeg tænker på. Altså morgen,middag og aftensmad. Men vi høre altid musik.

Men han kan da godt få en skål med frugt når han en gang i mellem ser en film:-)

Anmeld

28. marts 2013

VIPpigen

Har svaret ja, nogen gange.

men det passer nok ikke helt alligevel, for det er ikke Lilje der ser tv, men far når vi spiser aftensmad. Og jeg hader det.

Når vi spiser morgenmad ser vi aldrig tv, og i weekenderne når hun er hjemme til frokost ser vi heller ikke tv.

der er til gengæld fri mulighed for iPad når hun er hjemme, men bruger den ikke meget. Det er så meget mere spændende at lave mad i legekøkkenet, eller hjælpe i køkkenet når jeg laver aftensmad

Anmeld

28. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Har stemt nej vi ser ikke tv eller andet når vi spiser.
Det eneste form for medie værest har er den store på 5 spiller ds max2 gange om ugen og ser tv når vi laver aftensmad og om morgen efter eller før morgenmad.

Den lille på 2 år fanger det endnu ikke at se tv.

I pad ejer vi ikke og bærbar computer er vores.

De vil meget hellere lege eller spille et spil med os.

Anmeld

28. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter spiste som to-årig / spiser i dag ofte morgenmad foran tv'et. Så får hun lov til at starte dagen i et roligt tempo, mens jeg gør lillebror og mig selv klar.

Frokost og aftensmad bliver indtaget ved spisebordet uden forstyrrende elementer. Dog kan vi godt finde på at bestille en pizza i weekenden og spise den foran en god Disney film

Anmeld

28. marts 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig efter at vide jeres forbrug af forskellige medier (børn omkring de 2 år)..

Når vi spiser er det familie tid, sådan har det altid været. Kæresten er opvokset med tv der altid kører og der er ingen der snakker sammen så det var vi enige og ikke at tage med. Her bliver der snakket om dagen de 20-30 minutter et måltid varer herhjemme..

Anmeld

28. marts 2013

Hvem?

Nej, aldrig  -  vi ejer ikke engang en Ipad eller tablet, så nej, de ser hverken Ipad, fjernsyn eller andet, hverken morgen, middag eller aften - min mand har en gaaaaaaaaaaaaaaamle Nokia, du ved med trykknapper der ikke kan koble på nettet - og min tlf er ikke legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.