Brug af iPad, mobil, dvd osv.. (Børn omkring de 2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea ser tit tegnefilm på vores i-pad om morgnen. Hun er ik så hurtig til at spise og tit så køre det bare lidt hurtiger hvis hun ved hun må se 3 pluto film. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

lycly

Når vi spiser sammen som familie er alt slukket. Når jeg er alene med hende i weekenden, så sidder hun nogengange og ser teletubbies i tv, men hun sidder dog ved spisebordet. Generelt bruger hun ikke hverken tv, iPhone eller ipad ret meget, hun er nysgerrig og kigger med når vi sidder med det, men hun får aldrig lov selv at sidde med det. Hun er 20 mdr

Anmeld

28. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig efter at vide jeres forbrug af forskellige medier (børn omkring de 2 år)..

Jeg har stemt JA OFTE det er den eneste måde jeg kan aflede min søn på da han ikke er den store spiser. Mens han spiser mader jeg ham

Anmeld

28. marts 2013

foto på lærred

Vi spiser alle måltider ved bordet. TV og lign. er slukket.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

personlige collager på lærred, invitationer og wallstickers.

Anmeld

28. marts 2013

Mother-love

Alt er slukket når vi spiser. Men udover måltiderne så ser Isabella både fjernsyn( når hun gider) hvilket ikke er særlig ofte) ellers ser hun tegnefilm på hendes iPad ja

Anmeld

28. marts 2013

LinLin

Adam kan overhovedet ikke koncentrere sig om at spise, når der kører noget på tv - så det bliver et absolut nej

Han kan til gengæld godt finde ud at spise ex popcorn eller figenstang samtidig med at vi ser tegnefilm... Mystisk

Anmeld

28. marts 2013

MorDk

Hverdage:

Der spises alle måltider ved spisebordet.

Ingen TV om morgenen.

Når han kommer hjem fra vuggestue får han lov at se lidt RamaSjang, hvis han beder om det ELLER spiller lidt på min tablet. Vi er ikke super strikse, men det er heller ikke noget problem.

I weekenden må han se mere Tv og spille mere end ellers.

Anmeld

28. marts 2013

EnGodMor

Har svaret nej aldrig. 

Her sider vi alle samlet ved bordet og spiser, og hygger os. 

Anmeld

28. marts 2013

Muhmi

Aldrig når vi spiser... Heller ikke morgenmad..

Silas ser fjernsyn i løbet af dagen hvis han får lyst.. Men ellers ikke

Anmeld

28. marts 2013

FruStolpe

Jeg har svaret Nej Aldrig, men det er til spørgsmålet om at se fjernsyn når vi spiser. Og det gør vi ikke.

Men ellers så er især hendes tablet en meget stor vinder. Hun har haft den siden jul, og mestre den fuldstændig.

Isabella er 2½

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.