Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabella_mor skriver: så skal du så bare af 6 omgange jo.. man kan også hælde det sammen. evt kig på youtube der er så mange tutorials..... hvis du ikke orker at bage 6 bunde...
så skal du så bare af 6 omgange jo..
man kan også hælde det sammen. evt kig på youtube der er så mange tutorials..... hvis du ikke orker at bage 6 bunde...
syntes ikke det er lige så pænt når han bager dem sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: syntes ikke det er lige så pænt når han bager dem sammen
nej det syntes jeg heller ikke
Isabella_mor skriver: nej det syntes jeg heller ikke
puha SÅ er jeg i gang, men hold da op for en omgangsyntes godt nok det er lang tid de skal bage ? den er jo ikke særligt tyk ?
LilleLene skriver: puha SÅ er jeg i gang, men hold da op for en omgangsyntes godt nok det er lang tid de skal bage ? den er jo ikke særligt tyk ?
Jeg gav dem til jeg syntes de var færdige.
Isabella_mor skriver: Jeg gav dem til jeg syntes de var færdige.
har jeg også gjort
LilleLene skriver: har jeg også gjort
Er det blevet godt??
Isabella_mor skriver: Det har jeg lavet... jeg lavede drømmekagebunde og købte pastafarve hos specialkøbmanden (det kan også købes i kop og kande) jeg købte de tre grundfarver.. rød gul og blå. og så lavede jeg så 6 lagkagebunde... i hver sin farve. Rød, orange, gul, grøn, blå og lilla. og så kom jeg hvid chokolademousse imellem lagene og pyntede med det samme ovenpå... Det var et KÆMPE hit.. opskrift på drømmekagebunde til 6 styks lagkagebunde.. Drømmekagebunde 18 æg 1350 g sukker 12 tsk vaniljesukker 9 dl kærnemælk 360 g smeltet smør 1125 g mel 9 tsk bagpulver opskriften står på et billede.. halver opskriften og lav den så i to store skåle og del den efterfølgende op i 6 mindre skåle. ca lige meget i hver og kom så farven i... du får orange og grøn og lilla ved at blande faverne på følgende måde. Grøn = gul og blå Orange = Rød og gul Lilla = Rød og blå. den hvide chokolademousse kan du finde opskrifter af på nettet... jeg brugte den fra mette blomsterberg.
Det har jeg lavet...
jeg lavede drømmekagebunde og købte pastafarve hos specialkøbmanden (det kan også købes i kop og kande) jeg købte de tre grundfarver.. rød gul og blå. og så lavede jeg så 6 lagkagebunde... i hver sin farve.
Rød, orange, gul, grøn, blå og lilla.
og så kom jeg hvid chokolademousse imellem lagene og pyntede med det samme ovenpå...
Det var et KÆMPE hit..
opskrift på drømmekagebunde til 6 styks lagkagebunde..
Drømmekagebunde
18 æg
1350 g sukker
12 tsk vaniljesukker
9 dl kærnemælk
360 g smeltet smør
1125 g mel
9 tsk bagpulver
opskriften står på et billede..
halver opskriften og lav den så i to store skåle og del den efterfølgende op i 6 mindre skåle. ca lige meget i hver og kom så farven i...
du får orange og grøn og lilla ved at blande faverne på følgende måde.
Grøn = gul og blå
Orange = Rød og gul
Lilla = Rød og blå.
den hvide chokolademousse kan du finde opskrifter af på nettet... jeg brugte den fra mette blomsterberg.
Hvor er den flot
Isabella_mor skriver: Er det blevet godt??
håber jeg vi skal til påskefrokost 13.30, hvor den skal spises... Så skal nok give update og billeder derefter
MortilElias2010 skriver: Hvor er den flot
Tak, den var også god
den var bare lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128