Kedsomhedsdebat.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Hunhesten

Stine Mai Larsen skriver:

Ja, det gør det bestemt.. de kræver god plads!.. hvad er det for hunde du har ?.. kæresten og jeg ønsker os sådan en hund.. men vi må desværre ikke eje hund, i de lejligheder vi bor i, i øjeblikket!...

Vi har to store kæmpe skrumler, det siger andre i hvert fald, for mig er det bare en helt normal størrelse hund

Vi har en rottweiler på 3 år som jeg har haft siden den var hvalp. Førhen havde jeg schæfer og så skulle det altså være en anderledes race jeg anskaffede mig men gerne stadig en aktiv træningsivrig en af slagsen.

Derudover har vi en rundkørsel som bl.a. indeholder labrador, manchester terrier, broholmer og slædehund. Den er lige knap 1 år og vi fik den ind som "genbrugshund" fordi mit hjerte ikke lige kunne bære at den skulle på internat.

Jeg har været heldig så, selv i min ungdomsbolig var det tilladt at have hund. Set i bakspejlet var det meget heldigt når nu min onkel så gladeligt bad mig om at passe hans schæfer og den ligesom bare blev hængende

Er først for nylig at vi er flyttet i rækkehus så jeg er vant til at have to store hunde i en lejlighed, må da håbe at i på et tidspunkt finder et sted hvor det er tilladt. Så er det bare at minde jer om hvilket kæmpe arbejde det er, men også hvor ufattelig meget glæde det bringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

JustAnotherName

Celina er 5 uger gammel idag. Hun var hos lægen til 5-ugers undersøgelse igår. Hun er gået fra en fødselsvægt på 3740 gram til nu at veje 4340 gram. Og hun er gået fra en 52 cm. til nu 55 cm. i længden. De vokser så hurtigt i starten!

Bianca har rundet 21 måneder nu. Hun er bare en lille dejlig og glad pige, og en fantastisk sød og kærlig storesøster.

Hun skal hjem til sin faster og onkel og passes idag, så de henter hende fra vuggestue og har hende til overnatning.
Så ser jeg hende igen imorgen, når vi alle skal hjem til mine svigerforældre og grille over bål i deres have. Min mand skal på arbejde (døgnvagt), så jeg skal ud og være sammen med hans familie uden ham. Men sådan er det jo nu engang.

Vejret er fantatisk, men pt. er jeg for træt til at være ude og igang og nyde det.
Jeg tror i stedet jeg vil få sat en maskine vasketøj over, og så snuppe mig en velfortjent "morfar" sammen med Celina, som lige er blevet ammet og faldet i søvn inde i vores seng....

Bare lidt sludder-sladder herfra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.