Tina2 skriver:
Super hyggelig debat:-)
Jeg har haft fødselsdag idag:-) 34 somre (eller LYVogtyve hvis nogen spør)
Hov, det gik da lidt for stærkt:-)
Da jeg stod op vækkede jeg ungerne, jeg har holdt fri med dem idag, og min mand var taget på job, men kom hjem kl. 8, og så fik jeg fødselsdagssang og gaver:-)
Fik en Quick & Hot og så havde Filuca lavet en flot taske til mig i børnehaven:-)
Så havde Thomas lavet et "gavekort" hvor der var en flap forneden, og så sad han ellers klar med kameraet... Tænkte bare hvad dælen det ku være, og da jeg åbnede stod der "du har fået 11.000 kr tilbage i skat", weeeeeh!!!!!
Vi har jo firma og får besked senere end andre, og Thomas sagde til mig for en måneds tid siden at jeg ikke havde fået noget, så sikke en dejlig overraskelse

Kl. 9.30 var jeg til 2 års undersøgelse med Milas.... Stor dreng må man sige- 94 cm og 15 kg

Kl. 11 kom der tre veninder med børn på besøg, så vi fik brunch i haven og ungerne hoppede på trampolin og hyggede sammen:-)
De blev til kl. 15 og kl 16.15 kom minm kammerat og lidt senere tre andre venner og så grillede vi i haven, det var simpelthen så hyggeligt:-)
Har fået gavekort til tøj og gavekort til sko, lækker biotherm ansigtscreme, masser af blomster, 6. sæson af Klovn og en tunika:-)
Iaften har Thomas og jeg kigget på rejser, vil gerne afsted i uge 31 og skal måske afsted med et vennepar med tre børn, det ku bare være alletiders:-)
Imorgen er det arbejdsdag og så WEEEKEND!!!! Skal igang med at mure her i weekenden, vi er ved at renovere og bygge til, så Thomas har nok at se til (godt med en håndværkermand)

Ellers bare hygge i haven i weekenden, vejret skulle jo blive rigtig godt:-)