Kedsomhedsdebat.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Stineve

Hunhesten skriver:

Jamen så vl jeg da også være med.

Kl. halv fem i morges startede jeg bilen og trillede til Århus for at arbejde (bor i Herlev og arbejder normalt i Tåstrup). Havde bagt æbletærte til hele Århuskontoret i går og har i det hele taget hygget mig med at gå og småsnakke med de medarbejdere som jeg sjældent ser men ofte mailer med.

Efter en laaaang arbejdsdag kørte jeg så til Juelsminde for at hente 250 kg. kød til mine vovser, trillede hjem derefter og ankom for en lille time siden.
Nu har vi så stoppet vores frysere så meget som overhovedet muligt og jeg må derfor nu erkende at jeg har været overmodig. Begge hundene har nu fået 3 kg kød hver og jeg har stadig 12 kg til overs....

En lang og trættende men også super hyggelig dag

Du har da haft en masse at foretage dig - dejligt ! ..
pu haa, sikke en masse kød!.. hvordan får i dog det frem og tilbage ? det er sku da halv tungt!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Hunhesten

Stine Mai Larsen skriver:

Du har da haft en masse at foretage dig - dejligt ! ..
pu haa, sikke en masse kød!.. hvordan får i dog det frem og tilbage ? det er sku da halv tungt!..

Er lige netop derfor jeg er super glad for min sportsvan, er umulig at undvære når man har to store hunde der vil ud og lege skoven eller som når de skal have mad... 2 kg om dagen bliver alligevel til en del som skal transporteres.

Anmeld

25. juni 2009

Tina2

Super hyggelig debat:-)

Jeg har haft fødselsdag idag:-) 34 somre (eller LYVogtyve hvis nogen spør)

Anmeld

26. juni 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Super hyggelig debat:-)

Jeg har haft fødselsdag idag:-) 34 somre (eller LYVogtyve hvis nogen spør)

Hov, det gik da lidt for stærkt:-)

Da jeg stod op vækkede jeg ungerne, jeg har holdt fri med dem idag, og min mand var taget på job, men kom hjem kl. 8, og så fik jeg fødselsdagssang og gaver:-)

Fik en Quick & Hot og så havde Filuca lavet en flot taske til mig i børnehaven:-)

Så havde Thomas lavet et "gavekort" hvor der var en flap forneden, og så sad han ellers klar med kameraet... Tænkte bare hvad dælen det ku være, og da jeg åbnede stod der "du har fået 11.000 kr tilbage i skat", weeeeeh!!!!!
Vi har jo firma og får besked senere end andre, og Thomas sagde til mig for en måneds tid siden at jeg ikke havde fået noget, så sikke en dejlig overraskelse

Kl. 9.30 var jeg til 2 års undersøgelse med Milas.... Stor dreng må man sige- 94 cm og 15 kg

Kl. 11 kom der tre veninder med børn på besøg, så vi fik brunch i haven og ungerne hoppede på trampolin og hyggede sammen:-)
De blev til kl. 15 og kl 16.15 kom minm kammerat og lidt senere tre andre venner og så grillede vi i haven, det var simpelthen så hyggeligt:-)

Har fået gavekort til tøj og gavekort til sko, lækker biotherm ansigtscreme, masser af blomster, 6. sæson af Klovn og en tunika:-)

Iaften har Thomas og jeg kigget på rejser, vil gerne afsted i uge 31 og skal måske afsted med et vennepar med tre børn, det ku bare være alletiders:-)

Imorgen er det arbejdsdag og så WEEEKEND!!!! Skal igang med at mure her i weekenden, vi er ved at renovere og bygge til, så Thomas har nok at se til (godt med en håndværkermand)

Ellers bare hygge i haven i weekenden, vejret skulle jo blive rigtig godt:-)

Anmeld

26. juni 2009

Stineve

Tina2 skriver:

Hov, det gik da lidt for stærkt:-)

Da jeg stod op vækkede jeg ungerne, jeg har holdt fri med dem idag, og min mand var taget på job, men kom hjem kl. 8, og så fik jeg fødselsdagssang og gaver:-)

Fik en Quick & Hot og så havde Filuca lavet en flot taske til mig i børnehaven:-)

Så havde Thomas lavet et "gavekort" hvor der var en flap forneden, og så sad han ellers klar med kameraet... Tænkte bare hvad dælen det ku være, og da jeg åbnede stod der "du har fået 11.000 kr tilbage i skat", weeeeeh!!!!!
Vi har jo firma og får besked senere end andre, og Thomas sagde til mig for en måneds tid siden at jeg ikke havde fået noget, så sikke en dejlig overraskelse

Kl. 9.30 var jeg til 2 års undersøgelse med Milas.... Stor dreng må man sige- 94 cm og 15 kg

Kl. 11 kom der tre veninder med børn på besøg, så vi fik brunch i haven og ungerne hoppede på trampolin og hyggede sammen:-)
De blev til kl. 15 og kl 16.15 kom minm kammerat og lidt senere tre andre venner og så grillede vi i haven, det var simpelthen så hyggeligt:-)

Har fået gavekort til tøj og gavekort til sko, lækker biotherm ansigtscreme, masser af blomster, 6. sæson af Klovn og en tunika:-)

Iaften har Thomas og jeg kigget på rejser, vil gerne afsted i uge 31 og skal måske afsted med et vennepar med tre børn, det ku bare være alletiders:-)

Imorgen er det arbejdsdag og så WEEEKEND!!!! Skal igang med at mure her i weekenden, vi er ved at renovere og bygge til, så Thomas har nok at se til (godt med en håndværkermand)

Ellers bare hygge i haven i weekenden, vejret skulle jo blive rigtig godt:-)

Jamen TILLYKKE da..
lyder som en skøn dag, du har haft sammen med venner og familien...

og sikke nogle fine gaver, må jeg nok sige... de der selv lavede gaver, er altså virkelig noget af det bedste... selvom 11.000 tilbage i skat, selvfølgelig heller ikke er dårligt.. hehe... GID DET VAR MIG!

Ja, det bliver skønt med weekend, mig og kæresten skal til fødselsdag lørdag og selv holde kærestens fødselsdag på søndag... og mandag tager vi fire dage afsted til jylland.. vi skal over og sove i en luksus hytte og ud og opleve lidt forskelligt, bliver bare skønt at slappe af, og nyde lidt ferie sammen!.. det er den eneste uge min kæreste har ferie...

Hvor lyder det godt med en renovering , det er altid rart med noget nyt, og bedre...

Anmeld

26. juni 2009

Stineve

Hunhesten skriver:

Er lige netop derfor jeg er super glad for min sportsvan, er umulig at undvære når man har to store hunde der vil ud og lege skoven eller som når de skal have mad... 2 kg om dagen bliver alligevel til en del som skal transporteres.

Ja, det gør det bestemt.. de kræver god plads!.. hvad er det for hunde du har ?.. kæresten og jeg ønsker os sådan en hund.. men vi må desværre ikke eje hund, i de lejligheder vi bor i, i øjeblikket!...

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

Det lyder en hyggelig debat ..

Jeg har ikk' lavet så meget andet end at være oppe på kommunen for at få kontanthjælp og barsel ..

Ellers har jeg og kæresten været hjemme for det meste ..

Anmeld

26. juni 2009

Guldet

Jamen velkommen.. jo flere, jo bedre..

mmm, æblekage.. det lyder slet ikke dårligt!...
Men synd for din datter, hvis hun er blevet lidt syg.. så masser af god bedrings kram herfra..

Hyg dig..

Takker )

Hun er heldigvis frisk som en havørn idag
og ja æblekagen var bare GO´
Du må ha en dejlig dag..

Anmeld

26. juni 2009

Guldet

TbCp skriver:

mmmmm æblekage....

Lyder bare vildt hyggeligt

Ja æblekage er godt.. nam nam..

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

surt med din oplevelse af punkt1..
så må vi håbe i ikke skal have meget mere derfra...

men lyder ellers dejligt med en opvaskemaskine.. jeg nyder i hvert fald min...

Jeg skal ikke ind på i deres butik, hvis vi skal have noget der fra, må min kæreste tage der hen og få det eller bragt ud.. Ham der var her igår, var faktisk flink... Han blev da helt syg med Julie.. Hun smilede til konstant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.