Kedsomhedsdebat.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Stineve

Jeg synes vi trænger til en kedsomheds/hygge debat hvor vi kan snakke om alt og ingenting fra hvad vi har lavet i dag, til hvad vi skal lave i morgen eller henover sommeren.. alle dine tanker og frustrationer er også meget velkomne.. synes bare jeg trænger til at snakke med nogle..

Jeg selv sidder lige nu bare foran computeren..
min kæreste har lige været hjemme og hente sin madpakke, han arbejder nat og da han kom, havde han taget en cola og lidt chokolade med til mig.. MMmm, mums!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Bom

Det lyder da som en go ide...  Så vi jeg da starte..

Jeg var til syn med min elskede Mini (Morris Mascot) igår, som desværre dumpede pga en defekt bremse slange...Ja og som om det ikke havde været en dårlig dag nok, så kørte jeg tør på vej hjem fra syns hallen... ØV ØV ØV.. Bagefter arbejde..

Idag har jeg så fået en negativ graviditets test og været til zone terapi og til om syn med Mini'en, syn manden satte sig bare lige på knæ foran bilen og kiggede om den var blevet skiftet og så var jeg så 200 kr fattigere, det er da ligesom og stjæle slik fra et barn..

Men ja, to rigtig "gode" dage...

Anmeld

25. juni 2009

Stineve

Mini-Terp skriver:

Det lyder da som en go ide...  Så vi jeg da starte..

Jeg var til syn med min elskede Mini (Morris Mascot) igår, som desværre dumpede pga en defekt bremse slange...Ja og som om det ikke havde været en dårlig dag nok, så kørte jeg tør på vej hjem fra syns hallen... ØV ØV ØV.. Bagefter arbejde..

Idag har jeg så fået en negativ graviditets test og været til zone terapi og til om syn med Mini'en, syn manden satte sig bare lige på knæ foran bilen og kiggede om den var blevet skiftet og så var jeg så 200 kr fattigere, det er da ligesom og stjæle slik fra et barn..

Men ja, to rigtig "gode" dage...

Dejligt du ville være med!..

Øv, øv.. med bilen.. hvor er det da bare irriterende.. Det er sku tarveligt at det skal koste så meget, for så lidt..

Hvor er jeg ked af at hører det med din negative test, men så er den forhåbentlig posistiv i næste måned.. jeg vil krydse masser af for jer..

Skal du noget spændende her til sommer ?..

Anmeld

25. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tja mit indlæg bliver nok ikke en af de sjove. Der er fyringsrunde på manden arbejde i disse dage, og i går fik han afvide at der var en mere der skulle væk, og valget var mellem ham og anden med samme kompetencer. Det vil han få afvide i dag. Jeg har susende travlt på arbejde og har  noget med hjem hver eneste dag lige i pt. Jeg har så travlt med daglig brandslukning at jeg ikke får lavet det jeg egenligt skal Men ellers så er vi ved at have et blefri barn Han bruger kun ble i bh og når han skal  sove, så fra på mandag prøver vi en hel bleløs dag i børnehaven. Det glæder jeg mig til Lørdag skal vi fejre min mors fødselsdag i Jyllandspark Zoo. Det bliver skisme sjovt og tiltrængt. Og hvad angår sommeren...jeg så har jeg ferie ons-tors og fredag i uge 29. Det er vist det for nu.

Anmeld

25. juni 2009

TbCp

hej hej...
Her kan jeg vist også være med

I forgårs var vi til tjek med Livas astma, det går så godt at vi skal prøve at give hende halv dosis!!! Det er bare så fedt håber det fungere så hun ikke skla have alt det medicin.
Samme dag havdejeg godkendelsesbesøg fra kommunen, og er nu blevet godkendt til Privat dagplejer så skal der bare findes børn.

Igår kom så første tilmelding til dagplejern YES!!! En lille pige der vil starte 17. august.
Og så skulle jeg selv til lægen igår, får medicin der skal tjekkes. Så fik taget en masse blodprøver + hjertekardiogram.... Tænk da jeg var barn besvimede jeg hver gang jeg fik taget en blodprøve.... nu sidder jeg bare og venter, er snart blevet stukket i så mange gange at jeg tror min arm er bedøvet

Idag skulle jeg ellers havde været hos politiet efter en straffeattest + på borgerservice, men er bare blevet megaforkølet så tror bare jeg bliver hjemme og slapper af. Skal igang med at rydde op på det værelse der skal være dagplejeværelse og have fundet møbler til det osv.

Anmeld

25. juni 2009

Lise

Jeg kan godt være med på en kedsomhedsdebat..

Igår var jeg på arbejde som normalt. Vi har også lige haft (endnu) en fyringsrunde, men heldigvis fik vi det først af vide bagefter. Og alle jeg kender er der stadig (det er den 3.), inkl. mig selv  

Hentede et barn i vuggestuen der havde valgt at springe middagsluren over, så han hylede fra vi kom hjem, og indtil aftensmaden. Men så kammede han helt over i et overtræt mode, og fes rundt som en skoldet skid og grinede indtil det lykkede mig at få ham til at sove kl 20:30...

Idag har jeg fri fra arbejde, da jeg skal til eksamen imorgen. Nu er jeg lige igang med mit daglige morgen-baby-fix, men så skal jeg ellers til at forberede mig på et forsvar af et projekt.

I aften skal vi ud til nogle venner og spise - det bliver hyggeligt, og så skal jeg ikke sidde hjemme og være nervøs over eksamen.

Ha' en god dag!

- Over and out -

Anmeld

25. juni 2009

baby2010

Ih hvor hyggeligt! Her vil jeg også gerne være...

Jeg fik en positiv graviditetstest i går! Så jeg er ved at vænne mig til tanken om at skulle være mor!
Jeg bliver færdig på mit studie her til sommmer, og har derfor søgt en del stillinger - men har ikke fået noget samtaler... Så det ser sort ud... Jeg skal nok indstille mig på at gå hjemme fra nu af, og til lille bebs skal i vuggestue! Jeg ved egentlig ikke helt hvordan jeg har det med det, men det finder jeg ud af

Lige for tiden skriver jeg speciale - det er ret kedeligt og jeg kan slet ikke tænke på andet end baby nu!!!

Knus Julie

Anmeld

25. juni 2009

Guldet

Jeg vil også være med

Igår havde jeg inviteret Lauras olde og bedsteforældre til nybagte boller og hjemmelavet æblekage.. Så sad vi ellers bare udenfor og nød det dejlige vejr.. Mens Laura gik fra arm til arm, hos olderne og bedsterne

Idag skulle jeg og Laura ha været til Babysvømning, sammen med en fra mødregruppen og hendes dreng.. Men vi måtte desværre melde afbud.. fordi Laura er lidt små forkølet og har lidt feber.. Så vi venter til lørdag..

Senere idag for vi besøg af en veninde.. så tror vi vil ud og gå en tur i det gode vejr og få en bette is.. Men Laura må vente til næste år med isen.. hihi
og iaften vil vi grille...

Hmm ja det var vidst min dag..

Hyg jer..

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Her hopper jeg os på.. Jeg er først lige vågnet, og prøver at få dagen til at begynde.. Er lidt tung bagi og gider ikke rigtig noget, sofaen vil meget gerne være bedste venner med mig..

Har termin i dag, så der er ikke rigtig andet der køre i mit hoved, end at baby meget gerne må komme ud. Har overvejet at køre til nordsjælland med hundene og besætte min fars have med et tæppe og en god bog

Rigtig god dag til jer alle.
/Tina

Anmeld

25. juni 2009

TbCp

Julie R skriver:

Jeg vil også være med

Igår havde jeg inviteret Lauras olde og bedsteforældre til nybagte boller og hjemmelavet æblekage.. Så sad vi ellers bare udenfor og nød det dejlige vejr.. Mens Laura gik fra arm til arm, hos olderne og bedsterne

mmmmm æblekage....

Lyder bare vildt hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.