Puha, det er, undskyld mig, helt sindssygt så mange gange du har flyttet dit barn rundt

Hold op der må være et kæmpe rod i hendes hoved som det har set ud. Hn er konstant revet væk fra det hun lige har lært at kende, de folk hun lige er blevet trykke ved.
Hn bar været flyttet rundt flere gange på hendes korte treårige liv end jeg nogensinde har som voksen.
Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre..huset er da klart et plus, men at rykke hende op endnu engang må være mere en skrækkeligt for udenøs, for hendes forståelse for forhold til andre mennekser, hendes tryghed, hendes totalt mangel på faste rammer hvad det angår.
Det er mere end dårlig timing for jer at i endnu engang vil flytte hende..og hvad så om et år, når i evt finder ud af jeres forhold ikke går, så skal i sælge og flytte hende igen?? Ikke at de nødvendigvis sker, men måske i kunne blive boede til leje et par år der hor i er, og se hvad der sker, givende en mulighed for at trække vejret og føle hun hører bare lidt til et sted?? I har jo kun dannet par et års tid, så baseret på det og det at hun allerede er blevet flytte urimeligt mange gange, så ville jeg vente pg se tiden an både for jeres egen skyld, men især for hendes.
Anmeld