Sagen er den at jeg og min kæreste har fundet et hus der bare opfylder alt hvad vi ønsker i et hus, men det ligger i en by 8 km fra der hvor vi bor nu, dvs min datter (3år) skal skifte Børnehave og det mener mange i min omgangskreds og noget familie er uansvarligt og ikke at tænke på min datter..
grunden til de tænker det er pga :
Først boede hendes far, hende og jeg i et lejet bolig i 1 år og 2 måneder , så flyttede vi i et andet lejet hus i 6 måneder 13 km fra det første sted ( der skiftede hun ikke dagpleje) så flyttede jeg fra hendes far til en stor by 30 km væk, i 3 måneder, hvor hun måtte skifte dagpleje to gange inde pga kommunen ikke havde en plads til hende ved en fast dagpleje, så flyttede jeg ned til noget familie 60 km væk fra faren i 6 måneder hvor hun gik i en vuggestue fast der, hvor jeg så derefter flytter i en fast lejlighed med min kæreste 18 km fra den by hvor min familie bor, og har boet der siden august sidste år, og der gik hun inde i vuggestuen de første 3 måneder hvorefter vuggenstuen søgte om at få hende herud i en dagpleje, og det kom hun, nu har hun så gået i børnehave herude i en månede, og nu har vi fundet det hus i den anden by, hvad tænker i? vil det være dumt af os at købe det hus ?? ( vi har kigget på ALLE huse der ligger i vores prisklasse her i byen, men der er intet der lever op til vores behov, og det vil være for dyrt at renovere på mange af dem, selvom kæresten er tømmer og alle hans kammerater gerne vil hjælpe)
Undskyld hvis det er lidt rodet at se på
Anmeld