Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilElias2010 skriver: Ha ha nej ikke efter at have forstået indlægget - troede der blev ment som hvad barnet skulle have med i dp/vs hver dag
Ha ha nej ikke efter at have forstået indlægget - troede der blev ment som hvad barnet skulle have med i dp/vs hver dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Ja ok, jeg tror bare ikke jeg ville købe en body og så bukser til, jeg vil bare bruge nogen jeg havde. Men hvor meget man har brug for, sørg for at have mange langærmede bodyer, for så har han ikke bare arme og så smider du jo bare et par bukser på.Men lad vær med at køb et helt skab fyldt, tag det stille og roligt, og hvis du kan se du mangler noget, køber du det.
Ja ok, jeg tror bare ikke jeg ville købe en body og så bukser til, jeg vil bare bruge nogen jeg havde. Men hvor meget man har brug for, sørg for at have mange langærmede bodyer, for så har han ikke bare arme og så smider du jo bare et par bukser på.Men lad vær med at køb et helt skab fyldt, tag det stille og roligt, og hvis du kan se du mangler noget, køber du det.
Det må jeg gøre
LilleChelle skriver: Det må jeg gøre
Yurie skriver: Så kan man også tillade sig at købe nyt, hvis man forelsker sig i noget tøj..
Så kan man også tillade sig at købe nyt, hvis man forelsker sig i noget tøj..
Det er selvfølgelig rigtigt :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128