Tøj i vuggestue/dagpleje ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
23 svar
4 synes godt om
25. marts 2013

LilleChelle

Hvor meget tøj mener du er nødvendigt i vuggestue/dagpleje alderen? 

x antal body langærmet

x antal body kortærmet 

x antal heldragter / sæt med bukser og bluse

x antal bukser til body 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

TNBC

LilleChelle skriver:

x antal body langærmet

x antal body kortærmet 

x antal bukser til body 

Mener du i vs/dp?

En eller to af hver ting.
Det er jo til at have som skiftetøj, og så tjekker man når man hente/aflevere om der skal nyt.

Anmeld

25. marts 2013

lycly

Ved ikke helt om du mener hvad de skal have med eller hvor meget tøj de har brug for sådan generelt i den alder men hvis det er til at have med, så skal de bare have et helt sæt af bluse, body, bukser og strømper med

Hvis du mener generelt, så vil jeg mene at 10 stk af hver er passende. Hvis man er god til at få vasket løbende, så kan 7-8 stk måske gøre det. Men jeg får sjældent vasket i hverdagene, så der er det rart at have lidt ekstra indtil det hele er vasket og tørt i weekenden

Nu hvor det er vinter og koldt har min datter hver dag både strømpebukser, bukser, langærmet body og langærmet bluse. Når det bliver lidt varmere i vejret dropper jeg den langærmede bluse og nøjes med body. Til sommer har hun kun body og bukser på

Anmeld

25. marts 2013

MortilElias2010

LuLy skriver:

Ved ikke helt om du mener hvad de skal have med eller hvor meget tøj de har brug for sådan generelt i den alder men hvis det er til at have med, så skal de bare have et helt sæt af bluse, body, bukser og strømper med

Hvis du mener generelt, så vil jeg mene at 10 stk af hver er passende. Hvis man er god til at få vasket løbende, så kan 7-8 stk måske gøre det. Men jeg får sjældent vasket i hverdagene, så der er det rart at have lidt ekstra indtil det hele er vasket og tørt i weekenden

Nu hvor det er vinter og koldt har min datter hver dag både strømpebukser, bukser, langærmet body og langærmet bluse. Når det bliver lidt varmere i vejret dropper jeg den langærmede bluse og nøjes med body. Til sommer har hun kun body og bukser på

10 bluser, 10 strømper, 10 bukser? 

Anmeld

25. marts 2013

B&J

1 sæt body

1 sæt strømper

1sæt tøj

ja ikke mere daniel har aldrig tisset igennem eller blevet våd i den forstand at vi skulle have mere med overhovede i de 2 år daniel har været i dagpelje har han kun tisset igennem 2 gange og skidt igennem 2gange og det var alt..... og vi tog bare noget nyt med næste dag

ellers 2 af hver det er mere ind nok

Anmeld

25. marts 2013

LilleChelle

Yurie skriver:

Mener du i vs/dp?

En eller to af hver ting.
Det er jo til at have som skiftetøj, og så tjekker man når man hente/aflevere om der skal nyt.

Jeg mener generelt hvad de har brug for når de er i vuggestue- og dagpleje alderen  

Anmeld

25. marts 2013

LilleChelle

1 sæt body

1 sæt strømper

1sæt tøj

ja ikke mere daniel har aldrig tisset igennem eller blevet våd i den forstand at vi skulle have mere med overhovede i de 2 år daniel har været i dagpelje har han kun tisset igennem 2 gange og skidt igennem 2gange og det var alt..... og vi tog bare noget nyt med næste dag

ellers 2 af hver det er mere ind nok

Jeg mener ikke I vuggestuen/dagplejen. 

Men hvad deres garderobe skal bestå af når de har den alder  

Anmeld

25. marts 2013

LilleChelle

MortilElias2010 skriver:

10 bluser, 10 strømper, 10 bukser? 

Hvad mener du er nødvendigt at barnets garderobe består af i den alder? 

Anmeld

25. marts 2013

B&J

LilleChelle skriver:

Jeg mener ikke I vuggestuen/dagplejen. 

Men hvad deres garderobe skal bestå af når de har den alder  

så er det nok mig der ikke forstår

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

LilleChelle skriver:

x antal body langærmet

x antal body kortærmet 

x antal bukser til body 

Kan man sætte et nummer på det?
Du køber som det kommer til dig. Du vasker vel en gang i mellem..
Køb det tøj du vil og se hvad der sker.

Hvorfor skal du have bukser/bluse og bukser til bodyer? Det er vel bare de samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.