Kunne i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

jydeinden

altså nu er jeg jo teknisk set sammen med en mand der har barn i forvejen, og der gik længe inden jeg fik det at vide, (10 mdr) men for mig var det ikke spor afgørende at han ikke havde fortalt det før, for vidste der var en årsag til det så.. men for mig har den afgørende forskel også været at han ikke ser sit barn, for tror ikke jeg havde kunnet hvis han så barnet og det kom ud af det blå ala " ja hov forresten jeg er far til et barn dvs du bliver med tiden stedmor" noo way. og alligevel må jeg dog erkende at hvis det virkeligt er den mand jeg elsker jamen så tror jeg somend nok jeg havde taget hele "pakken" med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

TNBC

baby012 skriver:

Jamen de har jo aldrig været kærester sådan officielt, men fem måneder hvor de har været sammen, sådan med overnatning osv. 

Gad vide om han så har set det som noget der kunne blive alvorligt.. men har hun spurgt ham hvorfor han ikke har sagt det?
Hvor tit ser han barnet?
Skal han have barnet i weekender?

Anmeld

25. marts 2013

modesty

baby012 skriver:

sad lige og snakkede med en veninde, og vi kom til at snakke om det at være sammen med en mand, som allederede havde børn.. 

Det fordi at hun havde mødt en rigtig sød fyr som hun havde mødtes med nogen gange i byen, og så har han sovet nogen nætter i træk hjemme ved hende, altså, det begyndte at være lidt seriøs.. 

Her i går skriver han så til hende at han ikke kan komme hjem til hende alligevel.. Hun spørger selvfølgedig hvorfor, han ringer så og siger til hende at han har noget de må snakke om, og får stille og roligt fortalt at han har en datter Som han ikke ser så tit (9 måneder gammel) og at moren havde spurgt om de måtte komme forbi.. Så den chance for at se sin datter vil han ikke misse.. 

Min veninde er helt paf, og bliver rigtig vred og ked af at han ikke nævnte noget om at han har et barn med en anden før det blev seriøst imellem dem.. Hun har siden ikke svaret på nogen af hans MANGE beskeder.. 

Hun kan ikke være sammen med en der har et barn. så hun har ikke tænkt sig nogensinde at skulle se ham igen på trods af de mange følelser der er involveret.. 

Så er lidt nysgerrig, kunne i være sammen med en som har barn/børn med en anden? 

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

Ja, sagtens. Hvorfor ikke.

Én ting der dog kunne afskrække mig, var hvis han havde et kompliceret forhold til barnets mor. Jalousi/ejerfornemmelser ift. barnet o.s.v.

Det har jo ikke noget med selve barnet at gøre, men med mandens relation til en kvinde som han er tvunget til at have i sit/vores liv for altid.

Anmeld

25. marts 2013

Rockertand

baby012 skriver:

sad lige og snakkede med en veninde, og vi kom til at snakke om det at være sammen med en mand, som allederede havde børn.. 

Det fordi at hun havde mødt en rigtig sød fyr som hun havde mødtes med nogen gange i byen, og så har han sovet nogen nætter i træk hjemme ved hende, altså, det begyndte at være lidt seriøs.. 

Her i går skriver han så til hende at han ikke kan komme hjem til hende alligevel.. Hun spørger selvfølgedig hvorfor, han ringer så og siger til hende at han har noget de må snakke om, og får stille og roligt fortalt at han har en datter Som han ikke ser så tit (9 måneder gammel) og at moren havde spurgt om de måtte komme forbi.. Så den chance for at se sin datter vil han ikke misse.. 

Min veninde er helt paf, og bliver rigtig vred og ked af at han ikke nævnte noget om at han har et barn med en anden før det blev seriøst imellem dem.. Hun har siden ikke svaret på nogen af hans MANGE beskeder.. 

Hun kan ikke være sammen med en der har et barn. så hun har ikke tænkt sig nogensinde at skulle se ham igen på trods af de mange følelser der er involveret.. 

Så er lidt nysgerrig, kunne i være sammen med en som har barn/børn med en anden? 

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

Min mand havde barn, da vi begyndte at date.
Vi har et godt forhold til ekskonen, men der har alligevel været meget crap igennem tiden.
Efter de her mange års erfaring som stedmor, ville jeg aldrig tilråde nogen at blive stedforælder, hvis man ikke var 120.000% sikker på, at det var den eneste ene, for der kommer mange belastninger og mange ting, der skal tages hensyn til, når der er et stedbarn.

Anmeld

25. marts 2013

modesty

Grunden til at hun ikke kan er at hun ønsker sig brændende en børnefamilie hvir ingen af parterne har noget med fra tidligere forhold, og det må man jo sige at et barn er .. 

Hun vil have at både graviditet, fødsel os den første tid med barnet, er ligeså nyt for ham som for hende.. så det derfor hin vælger ham fra..

Så spørgsmålet burde måske mere lyde : kunne i være sammen med en mand med barn/børn, før i selv fik børn? 

Jeg synes at det lyder som om din veninde er meget usikker på sig selv og har et ret lavt selvværd. Eller er meget jaloux (eller sandsynligvis en kombination).

Det virker for mig som en helt åndssvag grund til at vælge en mand med et barn fra.

(undskylder på forhånd for de hårde ord mod din veninde ;-)

Anmeld

25. marts 2013

sofiell89

baby012 skriver:

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

min kæreste har en datter der er 9 år yngre end mig selv... Vi har været sammen i 6 år, og jo gu er det hårdt de weekender hun er her, for hun er mors forkælede pige som får lov til alt, uden grænser osv, og det har vi altså, så der er tit konflikter...

Anmeld

25. marts 2013

sofiell89

sofiell89 skriver:

min kæreste har en datter der er 9 år yngre end mig selv... Vi har været sammen i 6 år, og jo gu er det hårdt de weekender hun er her, for hun er mors forkælede pige som får lov til alt, uden grænser osv, og det har vi altså, så der er tit konflikter...

men når barnet er så lille, som i din venindes tilfælde, ville jeg nyde det. Her var hun altså 7år, og var fuld bevidst om at mor og far ikke var sammen, men spurgte altid om hvorfor, og om far kunne huske da de boede der alle 3 sammen og hvor dejligt de havde det. Selv idag, hvor hun er 13, hører vi HVER gang på, at hun glæder sig til at mor og far flytter sammen

Anmeld

25. marts 2013

lucas<3

jeg kan ikke forstå din veninde at hun bliver sur på ham.. Er det fordi hun ikk vel ha bonusbørn eller kan hun ikk li børn..?

hvis jeg ikke havde min kæreste kunne jeg saktens finde på og være kærester med en der havde et barn fra tidliger forhold..

da jeg mødte min kæreste sagde jeg det til ham og det var han helt indforstået med..

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

lucas<3 skriver:

jeg kan ikke forstå din veninde at hun bliver sur på ham.. Er det fordi hun ikk vel ha bonusbørn eller kan hun ikk li børn..?

hvis jeg ikke havde min kæreste kunne jeg saktens finde på og være kærester med en der havde et barn fra tidliger forhold..

da jeg mødte min kæreste sagde jeg det til ham og det var han helt indforstået med..

Det er fordi at hun vil opleve det første barn(for dem begge to) og det kan hun jo ikke hvis han allerede har et barn.

Anmeld

25. marts 2013

baby012

Yurie skriver:

Gad vide om han så har set det som noget der kunne blive alvorligt.. men har hun spurgt ham hvorfor han ikke har sagt det?
Hvor tit ser han barnet?
Skal han have barnet i weekender?

Det er hende der ville vente med at gøre det officielt.. 

Moren bor på Sjælland, og faren i Jylland, han ser kun barnet når moren kommer forbi med hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.