Kunne i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

TNBC

baby012 skriver:

Grunden til at hun ikke kan er at hun ønsker sig brændende en børnefamilie hvir ingen af parterne har noget med fra tidligere forhold, og det må man jo sige at et barn er .. 

Hun vil have at både graviditet, fødsel os den første tid med barnet, er ligeså nyt for ham som for hende.. så det derfor hin vælger ham fra..

Så spørgsmålet burde måske mere lyde : kunne i være sammen med en mand med barn/børn, før i selv fik børn? 

Ja...

Jeg ved godt at det er en speciel oplevelse det første barn, men hvis jeg.mente at han var den rigtige, ville jeg ikke vælge ham fra pga et barn.
Den her mands datter er 9måneder og han ser hende ikke ret tit, lyder ikke som om de har været sammen om barnet efter det blev født, så det ville jo måske alligevel være som første gang for ham også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

baby012

Yurie skriver:

Ja...

Jeg ved godt at det er en speciel oplevelse det første barn, men hvis jeg.mente at han var den rigtige, ville jeg ikke vælge ham fra pga et barn.
Den her mands datter er 9måneder og han ser hende ikke ret tit, lyder ikke som om de har været sammen om barnet efter det blev født, så det ville jo måske alligevel være som første gang for ham også.

Det nemlig lige det der er problemet, de var sammen tre år inden hun blev gravid, hele graviditeten, en måned inde i barnets liv.. Så han har jo prøvet alt det der :/ 

Anmeld

25. marts 2013

PernilleogLouis

Jeg må sige nej. også syns jeg det er rigtig synd for din veninde han ik har fortalt det noget før - det havde selvfølgelig været mest fair overfor hende

Anmeld

25. marts 2013

CecilieLM

baby012 skriver:

sad lige og snakkede med en veninde, og vi kom til at snakke om det at være sammen med en mand, som allederede havde børn.. 

Det fordi at hun havde mødt en rigtig sød fyr som hun havde mødtes med nogen gange i byen, og så har han sovet nogen nætter i træk hjemme ved hende, altså, det begyndte at være lidt seriøs.. 

Her i går skriver han så til hende at han ikke kan komme hjem til hende alligevel.. Hun spørger selvfølgedig hvorfor, han ringer så og siger til hende at han har noget de må snakke om, og får stille og roligt fortalt at han har en datter Som han ikke ser så tit (9 måneder gammel) og at moren havde spurgt om de måtte komme forbi.. Så den chance for at se sin datter vil han ikke misse.. 

Min veninde er helt paf, og bliver rigtig vred og ked af at han ikke nævnte noget om at han har et barn med en anden før det blev seriøst imellem dem.. Hun har siden ikke svaret på nogen af hans MANGE beskeder.. 

Hun kan ikke være sammen med en der har et barn. så hun har ikke tænkt sig nogensinde at skulle se ham igen på trods af de mange følelser der er involveret.. 

Så er lidt nysgerrig, kunne i være sammen med en som har barn/børn med en anden? 

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

Hmm.. Jeg sidder og tænker; Hvordan kan man vælge en mand, udfra om han har børn eller ej, hvis man er vild med ham?

Dernæst, så kan jeg godt se problematikken i at, han ikke melder ud fra starten at han har et barn.

Min mand har selv en datter på 13 år, fra et tidligere ægteskab, og jeg ville under ingen omstændigheder dømme ud fra det perspektiv at han har et barn.

Vi venter vores fælles (og mit første) barn til maj.

Kram Cecilie 

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

baby012 skriver:

Det nemlig lige det der er problemet, de var sammen tre år inden hun blev gravid, hele graviditeten, en måned inde i barnets liv.. Så han har jo prøvet alt det der :/ 

Ja ok. Men det er så hendes valg. Hvor længe havde de været sammen da hun fandt ud af det?

Anmeld

25. marts 2013

L&V

baby012 skriver:

Grunden til at hun ikke kan er at hun ønsker sig brændende en børnefamilie hvir ingen af parterne har noget med fra tidligere forhold, og det må man jo sige at et barn er .. 

Hun vil have at både graviditet, fødsel os den første tid med barnet, er ligeså nyt for ham som for hende.. så det derfor hin vælger ham fra..

Så spørgsmålet burde måske mere lyde : kunne i være sammen med en mand med barn/børn, før i selv fik børn? 

Hvor gammel er hun tænker jeg?

Anmeld

25. marts 2013

Eliza

det er et nemt spørgsmål   Ja! Det ku jeg godt og er det allerede. 

Min kæreste, som er far til min søn, har 2 "børn" fra tidligere. ( børn er i "" for de er 11 og 16 nu )

da vi fandt sammen var jeg 18 (han 30) og børnene var 4 og 9. 

Dog vil jeg tilføje: ALDRIG IGEN!! Ej nej!! Skulle vi endegyldigt gå hvert til sit, skulle jeg for det første være solo i 200 år  Og skulle jeg endag ha en ny, må jeg blankt erkende at han ville ryge på det grundlag at han havde børn 

Ikke at jeg ik elsker mine bonus unger, men Gud et arbejde der ligger i at få det til at fungere og især den del med en Eks der spøger og i bund og grund er i sin gode ret til at gøre det 

Anmeld

25. marts 2013

baby012

Yurie skriver:

Ja ok. Men det er så hendes valg. Hvor længe havde de været sammen da hun fandt ud af det?

Jamen de har jo aldrig været kærester sådan officielt, men fem måneder hvor de har været sammen, sådan med overnatning osv. 

Anmeld

25. marts 2013

baby012

Månsson skriver:

Hvor gammel er hun tænker jeg?

25

Anmeld

25. marts 2013

L&V

baby012 skriver:

25

Hmm det er os en svær alder for mange fyre i den alder har jo ikke børn så muligheden er der for at starte på ny selv... Men jeg tror ikke selv jeg ville ha problemer med det men er i tvivl må jeg sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.