Kunne i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
42 svar
23 synes godt om
25. marts 2013

baby012

sad lige og snakkede med en veninde, og vi kom til at snakke om det at være sammen med en mand, som allederede havde børn.. 

Det fordi at hun havde mødt en rigtig sød fyr som hun havde mødtes med nogen gange i byen, og så har han sovet nogen nætter i træk hjemme ved hende, altså, det begyndte at være lidt seriøs.. 

Her i går skriver han så til hende at han ikke kan komme hjem til hende alligevel.. Hun spørger selvfølgedig hvorfor, han ringer så og siger til hende at han har noget de må snakke om, og får stille og roligt fortalt at han har en datter Som han ikke ser så tit (9 måneder gammel) og at moren havde spurgt om de måtte komme forbi.. Så den chance for at se sin datter vil han ikke misse.. 

Min veninde er helt paf, og bliver rigtig vred og ked af at han ikke nævnte noget om at han har et barn med en anden før det blev seriøst imellem dem.. Hun har siden ikke svaret på nogen af hans MANGE beskeder.. 

Hun kan ikke være sammen med en der har et barn. så hun har ikke tænkt sig nogensinde at skulle se ham igen på trods af de mange følelser der er involveret.. 

Så er lidt nysgerrig, kunne i være sammen med en som har barn/børn med en anden? 

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Benjamins'mor

Nu har jeg en kæreste som både er far til min søn og vores kommende bebs.

Men hvis ikke vi var sammen, så kunne jeg sagtens være sammen med en der havde et barn i forvejen. Eftersom jeg snart har to, ville det da være træls hvis aldrig man kunne få en kæreste igen, bare fordi man har børn.

Kan godt forstå hun er vred og skuffet. Jeg ville personligt aldrig holde sådan noget skjult, for havde hun vidst det havde hun jo haft muligheden for at vælge ham fra fra start af.

Jeg synes, hvis hun er 100% sikker på hun ikke vil se ham igen, at hun skal fortælle ham det. Fortælle at hun er skuffet og at han burde sige sådan noget.
Synes det er en vigtig ting at nævne, inden det bliver seriøst.

Anmeld

25. marts 2013

B&J

jeg forstår godt hende, han skulle ha meldt ud at han havde et barn lige meget om det er seriøst eller ej så syntes jeg man skal sige det... jeg har prøvet noget ligne havde været sammen med manden i ½år og der får jeg så at vide han har en søn stod med åben mund og blev så ked af det såret og mega sur at jeg smed ham ud og ikke ønskede at se ham mere, og den dag i dag er jeg glad for det for syntes ikke man skal pakke sådan noget væk i et forhold, men hvis jeg fandt en der havde barn og det blev klart meldt ud ja så ville jeg ikke have nogle problemer med det

Anmeld

25. marts 2013

lycly

Jeg tror umiddelbart ikke jeg ville have et problem med det, heller ikke selvom jeg ikke havde barn selv. Ville i hvert fald uanset hvad give det en chance hvis jeg var glad for fyren.
Synes din veninde er lidt streng, men han burde måske have sagt det lidt før. Men en ting er hvis en mand er fuldtidsfar, det er jo en helt anden ting hvis han dårlig nok ser sit barn. Så er det jo begrænset hvor meget det ville gå ud over et forhold.

Men igen, jeg tror ikke jeg ville have noget imod det. Eller det er jeg ret sikker på at jeg ikke ville

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

baby012 skriver:

sad lige og snakkede med en veninde, og vi kom til at snakke om det at være sammen med en mand, som allederede havde børn.. 

Det fordi at hun havde mødt en rigtig sød fyr som hun havde mødtes med nogen gange i byen, og så har han sovet nogen nætter i træk hjemme ved hende, altså, det begyndte at være lidt seriøs.. 

Her i går skriver han så til hende at han ikke kan komme hjem til hende alligevel.. Hun spørger selvfølgedig hvorfor, han ringer så og siger til hende at han har noget de må snakke om, og får stille og roligt fortalt at han har en datter Som han ikke ser så tit (9 måneder gammel) og at moren havde spurgt om de måtte komme forbi.. Så den chance for at se sin datter vil han ikke misse.. 

Min veninde er helt paf, og bliver rigtig vred og ked af at han ikke nævnte noget om at han har et barn med en anden før det blev seriøst imellem dem.. Hun har siden ikke svaret på nogen af hans MANGE beskeder.. 

Hun kan ikke være sammen med en der har et barn. så hun har ikke tænkt sig nogensinde at skulle se ham igen på trods af de mange følelser der er involveret.. 

Så er lidt nysgerrig, kunne i være sammen med en som har barn/børn med en anden? 

Hvorfor/hvorfor ikke ?? 

Selvfølgelig kunne jeg det. Hvis jeg forelsker mig i en fyr, kan han have tyve børn, det er mig ligemeget. Vælge en mand fra fordi han har et barn?

Anmeld

25. marts 2013

Lise

Det kunne jeg da sagtens, tror jeg, men han kunne da godt fortælle det lidt tidligere. Hvorfor skulle han holde det hemmeligt, indtil han virkelig ikke kunne længere? 

Anmeld

25. marts 2013

wamse

Selvfølgelig kunne jeg da det, og skal lige hilse og sige, at udvalget af mænd uden børn tynder sgu noget od, når man bliver ældre, så held og lykke med at finde en mand uden børn, når man er over de 30

Ej jeg har jo børn, hvilket jeg jo også har en forventning, at en mand skal kunne forholde sig til, så selvfølgelig vil det også gælde den anden vej

Anmeld

25. marts 2013

baby012

Grunden til at hun ikke kan er at hun ønsker sig brændende en børnefamilie hvir ingen af parterne har noget med fra tidligere forhold, og det må man jo sige at et barn er .. 

Hun vil have at både graviditet, fødsel os den første tid med barnet, er ligeså nyt for ham som for hende.. så det derfor hin vælger ham fra..

Så spørgsmålet burde måske mere lyde : kunne i være sammen med en mand med barn/børn, før i selv fik børn? 

Anmeld

25. marts 2013

hesøth

baby012 skriver:

Grunden til at hun ikke kan er at hun ønsker sig brændende en børnefamilie hvir ingen af parterne har noget med fra tidligere forhold, og det må man jo sige at et barn er .. 

Hun vil have at både graviditet, fødsel os den første tid med barnet, er ligeså nyt for ham som for hende.. så det derfor hin vælger ham fra..

Så spørgsmålet burde måske mere lyde : kunne i være sammen med en mand med barn/børn, før i selv fik børn? 

Ja, min mand havde en datter på 3, da jeg mødte ham. Det var da ikke noget problem.

Men hvis det er sådan hun har det, så skal hun da ikke "lade være med" at svare hans opkald. Så skal hun klart og tydeligt melde fra.

Anmeld

25. marts 2013

hesøth

Lise skriver:

Det kunne jeg da sagtens, tror jeg, men han kunne da godt fortælle det lidt tidligere. Hvorfor skulle han holde det hemmeligt, indtil han virkelig ikke kunne længere? 

Men på den anden side...hvis det er SÅ vigtigt for hende at finde en mand uden børn, så kunne hun daligeså godt selv få det på banen noget tidligere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.