Hvor mange år imellem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

bubba

Anonym skriver:

Over 2 år var en mulighed  Du skulle bare stemme 3 år hæhæ

Nej, der står UNDER 2 eller OVER 3 og ingen af disse er mit svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Muffinmus

Jeg har 20 mdr mellem de to første og 3 år mellem nr to og tre.
Indtil videre kan jeg faktisk kun se fordelene ved at have dem tæt. Det var meget hårdt det første halve år fordi nr et var bevidst om mange ting, men ikke helt selv hjulpet endnu. Men vi gav vores søn en legekammerat i en tidlig alder. O selv om de slås, så leger de ofte rigtigt megetnsammen, også på ferier fordi de netop er tæt på hinanden aldersmæssigt, måske endda endnu tættere fordi nr to er en pige
Nu er nr tre jo kun 10 mdr, så meget kan ændre sig. Men for mig var det at blive sat lidt tilbage netop fordi vi havde fået bedre søvn, havde sluppet bleerne, havde børn der kunne tage sko osv på selv.
Og så fik vi Sara og røg direkte tre år tilbage
De store synes indtil videre ikke hun er særligt fantastik, mest i vejen faktisk fordi hun savler på deres ting, kommer til at nive lidt med de skarpe baby negle når hun prøver at rejse sig op af dem. Min datter er mest irriteret over hende, min søn kan bedre håndtere hende.
Så jeg kan nikke sige noget nødvendigvis er bedre end andet, men vi har haft meget glæde af at få dem lidt tæt.

Anmeld

26. marts 2013

Victoria2013

Det er jo ikke noget man nødvendigvis kan planlægge... det kan gå hurtigt med at blive gravid med nr. 2 og det kan også tage tid, fra man tager beslutningen...

Nu er jeg kun gravid med mit 1ste barn og håber på at kæresten også vil have et barn mere (for det vil jeg) en dag og så må det tage den tid det tager. Måske er det meget rart at ældstebarnet er blefrit før nr. 2 kommer, tænker jeg, så man ikke har 2 blebørn samtidig

Ved mine søskende er der 3 år imellem min storesøster og storebror og så var jeg efternøleren, som er 6 år yngre end min bror. Så der er altså 9 år mellem mig og min søster. Det har da ført til nogle uoverenstemmelser, men vi er også bare så forskellige mennesker, så tror ikke nødvendigvis det har noget med alderen at gøre. Min bror, som jo er 6 år ældre end mig, har jeg altid haft et godt forhold til, på trods af aldersforskel. Faktisk har det været lidt rart at have en storebror som var så meget ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.